به گزارش خبرنگار ایرنا، جشن های چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با همایش بزرگ پیاده روی خانوداگی در ساری و همچنین در شهرهای قائمشهر، میاندورود و فریدونکنار آغاز شد.
مرکز استان مازندران امروز شاهد حضور خودجوش مردم در همایش پیاده روی بود که از چهار گوشه شهر به بوستان ولایت ختم شد.
حضور اقشار مختلف مردم در این پیاده روی اعم از زن و مردم و پیر و جوان و کودک، موج گسترده ای از پایداری مردم به انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت.
استاندار مازندران با همراهی دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در این همایش حضور داشت و همراه با مردم پیاده روی کرد.
در ابتدای برنامه، مربی ورزشی برای دقایقی حرکات نرمشی اجرا کرد و مسئولان و مردم هم این حرکات را انجام دادند.
یکصد دانش آموز با لباس های متحد الشکل، سرود انقلابی اجرا کردند و مورد تشویق حاضران قرار گرفتند.
بخش جذاب این همایش های پیاده روی، بخش قرعه کشی است. ابتدا قرعه کشی برای دوچرخه انجام شد. محسن انتظاری، نوابه عزیزی، سید تاج الدین خدادادی، فخریه طاهری، پرستش بازاری، یاسین جعفری، سید محمد طاها صنفی نژاد، تقی رمضانی، مهیا ظفرمند و صغری عنایتی برنده یک دستگاه دوچرخه بودند.
میرحسن خطیبی و سید ابوالقاسم تقوی هم برندگان قرعه کشی خودرو بودند.
همچنین قرار بر این شد از سوی هر یک از نمایندگان مردم ساری در مجلس، 10 دوچرخه، از سوی استانداری مازندران به مناسبت 22 بهمن 22 دستگاه دوچرخه از سوی مدیرعامل صندوق بیمه روستائیان، کشاورزان و عشایر 12 دوچرخه، از سوی فرمانده انتظامی مازندران 10 دوچرخه و از سوی قائم مقام وزیر کشور 10 دوچرخه و همچنین از سوی فرماندار ساری یکصد دوچرخه دیگر، قرعه کشی و به برندگان اهدا شود.
همچنین اداره کل بانوان خانواده استانداری مازندران 40 جایزه یکصد هزار تومانی به این جشن اختصاص داد. 40 هزینه سفر به مشهد و پنج کمک هزینه سفر به کربلا هم از سوی استاندار مازندران به این مراسم اختصاص یافت که در فرصت بعدی قرعه کشی می شود.
** استقبال از جشن های انقلاب
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در این مراسم اظهار داشت: مردم با پیاده روی امروز، به استقبال از جشن های چله انقلاب رفتند و این حضور گسترده مردم نشان از ارادت مردم به انقلاب اسلامی دارد.
حجت الاسلام یوسف یوسف پور افزود: 40 سال است که فرموده امام راحل مبنی بر اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند ورد زبان ملت ایران است.
وی گفت: ملت ایران، فجر چهلم را با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده گرامی می دارد.
** ایجاد جاده های سلامت و تقویت ورزش همگانی
همچنین مدیرکل ورزش و جوانان مازندران هم در این مراسم گفت: مازندران از ظرفیت بزرگ ورزشی برخوردار است و یک سوم از مدال های خوشرنگ ملی، جهانی و المپیکی کشور توسط ورزشکاران مازندرانی به دست می آید.
حبیب حسین زادگان با اشاره به اینکه ساری المپیکی ترین شهر مازندران است، افزود: درحوزه ورزش قهرمانی توفیقاتی داریم اما به فرمایش مقام معظم رهبری باید ورزش همگانی را گسترش دهیم تا جنبش و تحرکی بدنی تحقق یابد.
وی گفت: ایجاد جاه های سلامت و تقویت ورزش همگانی را در دستور کار داریم تا ورزش مازندران همواره خوش بدرخشد.
9927/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.