به گزارش ایرنا، آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های نماز جمعه این هفته که در محل مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی در سال 96 حضور فعالی در عرصه سیاست داشتند ، اظهار کرد: مردم ایران در سال 96 حضور گسترده ای در انتخابات ریاست جمهوری داشتند و با مشارکت 73 درصدی حضور کم نظیری را از خود نشان دادند.
وی همچنین گفت: مردم ایران اسلامی در سه ماهه آخر سال 96 نیز با درایت خود بخوبی توانستند توطئه هایی همچون توطئه منافقان و سلطنت طلبان و فتنه گران ، توطئه اغتشاشگران و توطئه دراویش در تهران و حمله به سفارت ایران در لندن را خنثی کنند.
به گفته وی حضور جوانان در صحنه و روحیه ایثار ، مقاومت و ایمان آنها در عرصه های مختلف قابل تحسین است همان طوریکه مقام معظرم رهبری نیز یاداور شدند که این جوانان با نشاط و آگاه و با بصیرت آینده بهتری برای کشور رقم می زنند.
آیت الله میرعمادی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حمله گروه تندرو و افراطی معروف به شیعه انگلیسی به سفارت ایران در لندن، گفت: این گروه بدنبال تفرقه بین مسلمانان و با تحریف افکار شیعی، سعی در ترویج اسلام امریکایی دارند.
وی اضافه کرد: امروز چهره شیعه انگلیس بر ملا شده است و در واقع اینها بدنبال تفرقه بین شیعه و سنی هستند.
وی با اشاره به اینکه از چندین سال قبل مقام معظم رهبری خطر شیعه انگلیسی را یادآور شده بودند، گفت: گروه افراطی و تندرو شیعه انگلیسی تحلیل های نادرستی از مبادی دینی و افکار شیعی دارند.
امام جمعه خرم آباد اظهار کرد: این گروه توسط دستگاه امنیتی انگلیسی سازماندهی و حمایت می شود و در واقع بدنبال پیاده کردن نقشه های تفرقه افکنانه انگلیس هستند.
آیت الله میرعمادی همچنین گفت: افکار و عقاید این گروه بسیار خطرناک است زیرا که علیه ولایت فقیه سخن پراکنی می کنند و امروز دیگر چهره این گروه برای مردم روشن شده است.
وی در بخشی از سخنانش با اشاره به سالروز درگذشت حجت الاسلام سید احمد خمینی نیز گفت: ایشان شخصیتی مهربان و اخلاقی دوست داشتنی داشتند و مشاوری امین برای امام و یاری کاردان برای امام (ره) بودند.
آیت الله میرعمادی افزود: حجت الاسلام احمد خمینی در موفقیت امام و در انقلاب اسلامی نقش موثر و مهمی داشتند.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سالروز بمباران شهر حلبچه توسط رژیم بعث عراق گفت: کشورهای غربی همچون المان و فرانسه بمب های شیمیایی را به عراق دادند و باعث شدند تا در شهر حلبچه بیش از پنج هزار نفر کشته و مجروح شوند.
امام جمعه خرم آباد افزود: امروز نیز رفتار دوگانه غربی ها نسبت به مسایل انسانی و جنایت های مشابهی که جان انسان ها اهمیت داده نمی شود در سوریه مشاهده می شود.
1920/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.