به گزارش خبرآنلاین لرستان،  میراسماعیلی تصریح کرد: متاسفانه بیشترین آسیب ها به ورزش استان از ناحیه جناح بازی و سیاسی کاری های استان است که ما وظیفه داریم دلسوزانه این مساله را سوای هر گونه نظر شخصی و حب و بغضی بیان کنیم و ورزش لرستان از ورطه نابودی نجات دهیم.

 وی با اشاره به وجود پتانسیل های فراوان و استعدادهای بی بدیل ورزشی در استان و اینکه لرستان حتی نتوانست تیم خیبر که برند استان لرستان بود را حفظ کند،افزود: شاید بیشتر به علت یک سری لجبازی های مدیریتی و شخصی، تیم باقدرت خیبر لرستان نابود شد و باعث تاسف است که به خاطر این قبیل سو مدیریت ها استان ما بر خلاف سایر استانها هنوز مدال المپیک کسب نکرده است!

 قهرمان اسبق جودوی جهان تاکید کرد: شیوه مدیریتی خطی و روزمره مدیران این عرصه به نحوی که با تغییر و تحول و علمکرد خوبی همراه نباشد،خیانت به ورزش استان است.

میراسماعیلی در ادامه اشاره کرد: بسیاری از نیروهای سیاسی به دلیل مطالبات و سهم خواهی های نادرست از عرصه ورزش، ضربات جبران ناپذیری به پیکره ورزش استان می زنند.

 آرش میراسماعیلی بیان کرد: ما هنوز نتوانسته تیمی از همه رشته ها را در لیگ برتر حفظ کنیم که جای تاسف دارد و صد البته این مساله ضعف مدیریتی در عرصه ورزش استان را هویدا می سازد که اصحاب رسانه موظفند در این حوزه ورود پیدا کنند و به داد ورزش استان برسند.

 میر اسماعیلی در راستای رفع این تهدیدات برای ورزش استان ادامه داد: در مدیریت ورزش استان، شاخصه شهامت و شجاعت مدیری که بتواند جلوی همشهری گرایی ها و سیاسی بازی ها بایستد ضروری ست و مدیری موفق است که شایسته سالاری و تخصص گرایی را سر لوحه کار خودش قرار دهد.

وی تصریح کرد: تا زمانی که افراد سیاسی دنبال امتیاز گرفتن از مدیر کل هستند و تا زمانی که مدیر کل فقط به دنبال راضی کردن نمایندگان مجلس است، مشکل اصلی ورزش استان پا برجاست!

 قهرمان اسبق جودوی جهان با اشاره به کلنگ زنی دهکده المپیک در دولت قبل که هنوز هم نیمه کاره باقی مانده است، افزود: سوء مدیریت در این عرصه بودجه ،ظرفیت و انگیزه ورزشکاران را می خشکاند و شاید هزینه ای که صرف تاسیس دهکده دورافتاده المپیک شد براحتی می توانست جهت ساخت چند ورزشگاه در داخل شهر بکار گرفته شود و بلااستفاده نماند.

 

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 754012
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.