به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام شمس الله جلیلیان روز سه شنبه در همایش پیشکسوتان دفاع مقدس و گردهمایی سیاسی عمومی بسیج و نشست بصیرتی شهرستان پلدختر درسالن اجتماعات اداره ارشاد افزود: اهداف دشمنان در جنگ تحمیلی نابودی انقلاب و در نهایت جلوگیری از گسترش ، رشد و صدور آن بود که به نتیجه نرسیدند.
وی گفت: دشمنان نه تنها به اهداف شوم خود نرسیدند بلکه روز به روز شاهد افزایش عمق استراتژیک و عظمت ایران در منطقه هستند و امروز موضع گیری های ترامپ در منطقه که موجب شرم خود سران آمریکا شده نشان از خشم و عصبانیت آنها از ناکامی خود و پیروزی های ایران اسلامی است.
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: رمز و راز موفقیت انقلاب ، اتحاد مردم حول محور ولایت است که موجب این پیروزی ها شده است.
وی افزود: امام حسین (ع) با فلسفه امر به معروف و نهی ازمنکر قیام عاشورا را برپا کرد و در سخت ترین شرایط با برپایی نماز درس های فراوان معنوی به بشریت داد که معنویت شهدا و فرهنگ عاشورا در طول تاریخ از جمله شهید حججی موجب تقویت اسلام بوده است.
حجت الاسلام جلیلیان تصریح کرد: حفظ قرآن معنویت و دعاو عشق به اهل بیت درس هایی از مکتب عاشورای حسینی و عاشورای خمینی است که از عوامل پیروزی است.
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: تکیه به ولایت و دستورات مقام معظم رهبری رمز موفقیت است که موجب یاس و نا امیدی دشمن شده و این عزت ، اقتدار ، امنیت و قدرت بازدارندگی به برکت خون شهدا و پیروی از ولایت است.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است .
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272/6060
خبرنگار: فاطمه مهرابی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.