به گزارش ایرنا، سید موسی خادمی روز جمعه در آیین رژه نیروهای مسلح در آغاز هفته دفاع مقدس افزود: دفاع مقدس نشان داد که ایستادگی اثر خود را خواهد داشت.
وی اظهار کرد: ایستادگی در مقابل استکبار جهانی ریشه در تکنولوژی و صنایع دفاعی رشد یافته آن دوره دارد به طوریکه قدرت‌ های به ظاهر مادی توان تهدید ما را ندارند اگرچه به ظاهر تهدید می‌کنند اما خود می‌دانند که تهدیدهای آنان توخالی است.
وی افزود: ملت ایران با نیروهای مسلح و رهبری فرهیخته خود اجازه نخواهد داد که کسی او را تهدید کند و این مهم از دستاوردهای دفاع مقدس است.
خادمی با بیان اینکه دفاع مقدس به ما درس خودباوری داد، گفت: جنگ تحمیلی استقلال را معنی کرد و از آن روز به سمت خودباوری و خوداتکایی پیش رفتیم.
وی با تاکید بر پاسداشت ایام هفته دفاع مقدس افزود: کسانی که در این حوزه و مقطع به ایران و انقلاب کمک کرده اند مورد تکریم و احترام قرار می دهیم و در مقابل سلطه با خودکفایی و خوداتکایی ایستادگی می کنیم.
خادمی دفاع مقدس را یکی از بزرگترین وقایع تاریخ ایران دانست و اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس عظمت ‌ها، رشادت‌ ها و ایثارگری ‌های ملت ایران نشان داده شدند.

** برخورد جاهلانه ترامپ به دلیل پیشرفت های ملت ایران بود
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان نیز در این آیین گفت: برخورد جاهلانه و ابلهانه ترامپ رییس جمهوری آمریکا از سر عصبانیت از پیشرفت های ملت ایران بود.
سردار مرتضی کشکولی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب افزود: امروز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با نمایش رژه خود بار دیگر پیشرفت هایمان را به نمایش می گذاریم.
3210/3022
خبرنگاران: بهزاد سلاح ورزی و محمد یاراحمدی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.