به گزارش خبرنگار ایرنا محمد توکلی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: دولت تدبیر و امید با مشکلات بزرگی مواجه بود که فشارها و تهدیدهای خارجی در قالب تحریم اعمال می شد و تحریم تا حدی پیش رفته بود که مسائل داخلی را نیز تحت شعاع قرار داد.
وی افزود: تحریم تا جایی پیش رفته بود که صادرات نفت سالی 20 درصد کاهش یافت لذا برجام اقدام مهمی در دولت تدبیر و امید بود.
وی گفت: برجام بسیاری از مشکلات ایران را برطرف کرد و در این مذاکرات با قدرت و منطق نتیجه برد برد رقم خورد.
به گفته وی، برجام همه خواسته های کشور را در این مذاکرات محقق کرد و این در حالی بود که پیش از آن حقوق هسته ای برای ایران قائل نبودند.
توکلی بیان کرد: با توجه به نگاه های سیاسی همسو در این دوره انتخابات ریاست جمهوری تحرک و جنب و جوشی مطلوبی در بین مردم و احزاب سیاسی حاکم است.
وی اظهارکرد: مشی روحانی اعتدال است و جریانات سیاسی اصلاح طلب و اصولگرای معتدل را در کنار وی نگه داشته و این اتفاق باعث هم افزایی و تعامل در راستای توسعه ایران شده است.
توکلی گفت: در این دوره، اصلاح طلبان حمایت از روحانی را پررنگ ترو گسترده تر انجام می دهند به نحوی که خود را متولی انتخابات می دانند.
به گفته وی این امر بیانگر فضای آزادی تفکر، اندیشه و جریانات سیاسی در عرصه انتخابات و دوره دولت تدبیر و امید است.
توکلی به بی ثباتی اقتصادی در دولت قبل در سطح کشور اشاره کرد و افزود: آشفتگی اقتصادی و بی ثباتی بازار مشکلات اقتصادی مردم را حاد کرده بود و روزانه شاهد تورم بودیم.
7274/3022
خبرنگار: مریم نریمانی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.