علی کورانی فرروز دوشنبه در گردهمایی سراسری مدیران مقاطع تحصیلی بروجرد درسالن زرینکوب اداره فرهنگ وارشاد اسلامی بروجرد ضمن تبریک سال نو به فرهنگیان افزود: آموزش و پرورش در صدر همه نهادها و سازمان ها بوده و منشا تحول و پیشرفت هر کشور محسوب می شود.
وی تاکید کرد: آموزش و پرورش باید در همه حوزه نقش خود را به خوبی ایفا کند این نهاد در کنار کار تعلیم وتربیت باید درزمینه های تولید، اشتغال، مشارکت های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی همواره نقش آفرینی کند.
معاون استاندار لرستان وفرماندار بروجرد اضافه کرد:جنس فرهنگیان با دیگراقشارجامعه متفاوت بوده این افراد به رغم مشکلات فراوان همواره در راستای ساختن و تعلیم و تربیت گام برداشته وخلق و خوی و سرشت خاص خود را دارند.
کورانی فر اظهارکرد: فرهنگیان درابتدای امر مدیران آموزشی هستند که همه فرآیندهای یاد گیری را تعمیق می بخشند ودر حال حاضرنیزمهمترین وظیفه آنها کیفیت بخشی به امر آموزش و پرورش و تسهیل فرآیند یادگیری است.
وی بیان کرد: دانش آموزان نیز باید به محتوی مطالب براساس آموخته های معلم به خوبی دست بیابند و آتها را در زندگی خود به کار یگیرند.
فرماندار بروجرد ادامه داد: دانش آموز برای معلم یک ابزار نیست که بخواهد او را صیقل دهد ومعلم و دانش آموزان انسان هستند و یادگیری و انتقل مطالب باید براساس هوش واستعداد درمحیطی آزاد انتقال ویاد داده شود.
کورانی فرافزود: بهترین مدل در آموزش و پرورش سبک مدیریت تیمی بوده وعالی ترین نگاه نیز توجه به کاروهمکاراست در این راستا رفع مشکلات همکاران همواره باید مورد توجه قرارگیرد.
وی گفت: دارا بودن مدیریت تیمی، همکاری با همکاران، مهارت فنی و مدیریت اطلاعاتی لازمه مدیریت درآموزش و پرورش است تا براین اساس بتوان در فرآیند تسهیل درآموزش دست یافت.
معاون استاندار لرستان وفرماندار بروجرد با بیان اینکه انتخابات تایید کننده و تامین کننده مصالح و منافع نظام است اظهارکرد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر وروستا از اهمیت بالایی برخوردارهستند.
کورانی فرافزود: انتخابات باید به دور از حاشیه وبراساس مر قانون برگزار شود وسلامت وامنیت آن که شورونشاط وجلب اعتماد مردم را به همراه خواهد اورد بسیار مهم است.
وی بیان کرد: انتخابات مصالح نظام ومنافع عمومی جامعه را تضمین وتامین می کند.
فرماندار ویژه بروجرد گفت: جایگاه مبلمان شهری بروجرد مناسب مردم این شهرنیست این مهم باید بیش از این و با حداقل ها تا حد مطلوبی ارتقا یابد.
کورانی فر اضافه کرد: انتظار می رود مردم به افرادی در شوراهای اسلامی شهر و روستا رای دهند که فارغ از مسایل حزبی و جناحی برای توسعه وپیشرفت این شهر اقدامی انجام دهند.
وی بیان کرد: افراد منتخب در انتخابات شورای شهر و روستا به مدت چهارسال مدیریت شهر را بر عهده دارند و براین اساس باید از به دور از هرگونه مسائل قومی انتخاب شونمد.
معاون استاندار لرستان وفرماندار بروجرد اضافه کرد: اگر شورایی منافع عمومی را به منافع شخصی خود ترجیح دهد جهش خاصی که تغییر دهنده وضعیت شهرخواهد بود.
کورانی فر ادامه داد: براساس قانون همه دستگاه های اداری باید امکانات وتجهیزات خود را برای برگزاری این انتخابات دراختیار ستاد انتخابات شهرستان قراردهند.
7273/6052
خبرنگار: آمنه صارمی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.