مریم بهرامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این بسته ها که دربرگیرنده اقلام بهداشتی اعم از ماسک و دست کش بود در یک مرحله  به تعداد یک هزارو ۵۰۰ بسته بین سالمندان توزیع که با توجه به تقاضای این قشر از جامعه مرحله دوم آن تعداد یک هزارو ۵۰۰ بسته دیگر تهیه و توزیع شد.

وی بیان کرد: در بسته توزیعی مرحله دوم علاوه بر ماسک و دست کش با هدف ارائه آموزش به سالمندان بروشورهایی با محتوای چگونگی پیشگیری از ابتلا به بیماری های واگیردار و ویروس کرونا بین سالمندان توزیع شد.

بهرامی افزود: علاوه بر این در همین بسته های توزیعی بین سالمندان کتاب های آموزشی و مجلاتی  همچون مجلات آموزش آشپزی و خانوادگی با محتوای سرگرم کننده بین آنها توزیع شد تا بتوانند اوقاتی را که در خانه سپری کنند.

مدیرموسسه سالمندان فرزانگان حکمت سینا بروجرد اضافه کرد: با شیوع کرونا این موسسه تعطیل شد اما فعالیت های این موسسه در بخش های مختلف آموزشی، اجتماعی، ورزش، سلامت و تغذیه را بصورت مجازی برای سالمندان و خانواده های آنها ادامه دارد.

وی افزود: در همین راستا کانال تلگرامی نیز راه اندازی شد و هر روز در این کانال محتوای های آموزش در حوزه های مختلفی که بیشتر برای سالمندان کاربردی ارائه می شود.

بهرامی گفت: نهایت تلاش صورت می گیرد که در این اطلاع رسانی های تلگرامی فارغ از پیام ها و اخباری که ایجاد استرس کند به ارائه  برنامه هایی همچون ورزش های خانگی و اطلاع رسانی های کاربردی پرداخته شود.

مدیر موسسه سالمندان فرزانگان حکمت بروجرد گفت: علاوه بر این ، صدای مشاور نیز راه اندازی شده است تا در صورت نیاز سالمندان به برخی سوالات و مشکلات آنها پاسخ داده شود.

موسسه سالمندان فرزانگان حکمت سینا بروجرد از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده است و اکنون با گذشت بیش از ۲ سال از فعالیت خود ، تعداد ۲ هزار سالمند را تحت پوشش برنامه های مختلفی اعم از آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و سلامت قرار داده است تا بتواند به هدف خود که داشتن سالمندی پویا است برسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.