به گزارش شنبه شب ایرنا به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار رسول شکری‌نیا، مسئول رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی قرارگاه فضای مجازی سازمان بسیج مستضعفین کشور با وی افزود: باید تهدیدهای فضای مجازی را با محتواسازی مناسب به فرصت تبدیل کنیم.
وی تصریح کرد: فضای مجازی فرصت‌های بسیار ارزشمندی برای نشر علوم دینی محسوب می‌شود و اگر می‌خواهیم این گونه علوم را در تمام عالم نشر و ترویج دهیم، با این فضا امکان‌پذیر خواهد شد.
امام جمعه قزوین تاکید کرد: متولیان حوزه فضای مجازی باید تلاش کنند تا سهم خود را از فضای مجازی بگیرند چرا که اگر این هدف محقق نشود دیگران سهم شما را خواهند گرفت.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه خداوند وعده داده است هیچگاه کافران نمی‌توانند بر مومنان مسلط شوند مگر آنکه از سوی بندگان کوتاهی صورت بگیرد،افزود: اگر آن‌ها در تکنولوژی فضای مجازی پیشی گرفته‌اند اما شما می‌توانید در تغذیه و ارائه محتوای مناسب پیشی گرفته و فضا را به نفع خودتان تغییر دهید.
وی یادآور شد: امام رضا (ع) فرمودند اگر علوم ما به مردم آموزش داده شود آنان دنبال ما حرکت می‌کنند و این مهم درباره مومنان نیز صدق می‌کند بنابراین از این فرصت‌ها باید به خوبی استفاده کنیم.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.