به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، منوچهر حبیبی روز شنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین افزود: در مجموع تاکنون چهار هزار و 850 میلیارد ریال تسهیلات بهین یاب به طرح ها و واحدهای تولیدی قزوین پرداخت شده است.
وی اظهار کرد: استان قزوین در پرداخت مستقیم تسهیلات بهین یاب به بخش تولید رتبه چهارم کشور را دارا است اما با این وجود باید تلاش بیشتری در جهت تزریق منابع مالی مورد نیاز تولیدکنندگان به طرح ها و واحدهای تولیدی داشته باشیم.
این مسئول خاطرنشان کرد: هر اندازه تسهیلات بیشتری به حوزه های صنعت و کشاورزی تزریق کنیم بدون شک به همان میزان تولید و اشتغال در سطح استان رونق پیدا می کند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: بدون حمایت جدی از بخش تولید شاهد اشتغالزایی جوانان و رونق اقتصادی در استان و کشور نخواهیم بود.
وی تاکید بر اینکه باید شرایط را برای سرمایه گذاری و اشتغال تسهیل کنیم،افزود: در این ستاد اولویت اصلی ما حل مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی است تا با این کار موانع تولید و اشتغال در استان را از میان برداریم.
بهین یاب بخشی از تسهیلات طرح رونق تولید است که به واحدها و طرح های تولیدی متقاضی که در سامانه مربوطه ثبت نام کرده اند و واجد شرایط هستند، اعطا می شود.
براساس آخرین آمار، 2هزار و 160 طرح و واحد تولیدی در استان قزوین شامل یک هزار و 193 طرح و واحد صنعتی و 967 طرح و واحد کشاورزی متقاضی دریافت تسهیلات طرح رونق تولید هستند.
3013
انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.