در این مطلب به نقل از زرآبادی در نشست شورای اداری استان آمده است: با توجه به اینکه میانگین سنوات خدمت در استان قزوین 23 سال است و مدیران انگیزه لازم را برای خلاقیت در انجام کارها ندارند بنابراین استاندار باید در تغییر مدیران ضعیف اقدام کند.
تربیت مدیران جوان، اعتماد به زنان، توجه به بازرسی و جلوگیری از تخلف دستگاه‌ها از دیگر نکاتی بود که زرآبادی در این نشست به آنها تاکید کرد.
این نماینده مجلس با بیان اینکه، برای پیشبرد امور باید جوان‌گرایی در مدیریت را جدی بگیریم و همچنین در مدیریت‌ها به زنان اعتماد کنیم، گفته بود: در حال حاضر میانگین حضور زنان در جایگاه‌های مدیریتی تنها 2 درصد است، در حالی که همگان به پاکدستی مدیران زن اذعان دارند.
در این شماره روزنامه ولایت همچنین به سخنان حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی در دیدار با مسئولان پدافند غیرعامل استان پرداخته شده است که وی در این دیدار سلب اعتماد مردم را بزرگ‌ترین آسیب در حوزه پدافند غیر‌عامل دانسته و گفته بود: متاسفانه برخی‌ها در قزوین با تغییر کاربری زمین‌ها، خلاف بزرگی مرتکب شدند و زمین‌های مرغوب کشاورزی را تغییر کاربری دادند و به قیمت زیادی به فروش رساندند.
تاکید استاندار بر حمایت تمام قد از سرمایه گذاران خارجی، سخنان داود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس درباره کاهش بودجه استان برای سال آینده، تاکید استاندار بر حفظ هنرهای بومی عشایر، اعلام ابلاغ دستورالعمل بخشودگی سود و جرایم تسهیلات به بانک ها به نقل از منوچهرحبیبی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و سخنان امام جمعه قزوین با این عنوان که مسئولان در مقابل زائران اربعین مانع تراشی نکنند از عناوین مهم این شماره روزنامه ولایت است.
گزارشی با تیتر باغات سنتی و قدیمی زیتون در انتظار جوان سازی و بازسازی به قلم پروین شهسواری، پاتوق از فضاهای شهری تا کافه های مدرن به قلم فتانه سعیدی، برگزاری همایش دوچرخه سواری در محمدیه، برگزاری مسابقات نجات غریق بانوان و وداع زودهنگام تاتامی کای قزوینی با مسابقات جهانی از دیگر عناوین این شماره روزنامه ولایت است.
صفحه حوادث این شماره نیز به آتش سوزی خانه ای در خیابان کارگر، دستگیری مالخران سیم برق سرقتی در تاکستان، کشف 2 کیلوگرم ماده مخدر شیشه توسط پلیس از یک مرد سابقه‌دار و همچنین بازگرداندن 40 میلیون تومان وجه نقد و گوشی تلفن همراه یک مسافر توسط راننده تاکسی وظیفه شناس پرداخته است.
نشریه ولایت به مدیر مسئولی سید عبدالعظیم موسوی تمام روزهای هفته به جز پنجشنبه و جمعه چاپ و توزیع می شود.
7388*3013
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.