اکبر اسکندر نژاد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری مولای متقیان امام علی (ع)، افزود: این نمایشگاه با هدف آشنایی مردم با جدیدترین تولیدات فرهنگی در حوزه قرآن و آشنایی با فعالیت های قرآنی برپا خواهد شد.
وی اظهار کرد: مهم ترین هدفی که در این نمایشگاه مورد توجه است، سوق دادن مردم به ترویج فعالیت ها و فرهنگ قرآنی است و درصدد هستیم مردم با فرهنگ قرآنی هرچه بیشتر آشنا شوند و نوجوانان و جوانان رغبت بیشتری به فهم مضامین و معارف قرآن داشته باشند.
اسکندر نژاد اضافه کرد: در این نمایشگاه عرضه تمام محصولات با حداقل 20 درصد تخفیف صورت می گیرد و پیش بینی می شود که شاهد استقبال خوب مردم از نمایشگاه قرآن سال جاری باشیم.
این مسئول یادآور شد: عمده محتوای این نمایشگاه، عرضه محصولات فرهنگی و نرم افزاری، انتشارات مکتوب و فعالیت های جانبی نظیر برگزاری محافل انس با قرآن کریم، کارگاه آموزشی قرآن، کتابت قرآن کریم، تکریم از خادمان قرآن، مشاوره خانواده، فعالیت برای کودکان و نشست مهدویت است که این برنامه ها برای اقشار مختلف و عموم مردم در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: از دیگر برنامه های جانبی این نمایشگاه استقرار غرفه ویژه برای عرضه محصولات عفاف و حجاب است و همچنین از برخی انتشاراتی ها و موسسات نرم افزاری معتبر از استان های مختلف دعوت به عمل آمده تا در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.
این مسئول یادآور شد: دوازدهمین نمایشگاه قرآن کریم قزوین در محل دائمی نمایشگاه های استان قزوین برگزار می شود.
اسکندرنژاد یادآور شد: شرکت نمایشگاه‌های استان قزوین برای برپایی این نمایشگاه قرآنی هیچ هزینه‌ای را دریافت نمی‌کند تا بودجه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌طور کامل در جهت ارتقای کیفیت نمایشگاه قرآن صرف شود.
7389*3013
خبرنگار : نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.