علی فولیان روز یکشنبه در نشست مشترک نهادهای مرتبط با آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد استان افزود: متاسفانه در بازرسی مسئولان قضایی از کمپ‌های ترک اعتیاد در استان مشاهده شده که به دلیل ضعف نظارت دستگاه‌های مسئول در برخی از آنها اقدام به نگهداری ماکیان و کبوتر می‌کنند.

این مسئول قضائی گفت: متاسفانه در بازرسی مسئولان قضایی از کمپ‌های ترک اعتیاد مشاهده شده که برخی کمپ‌ها به نگهداری ماکیان و کبوتر اقدام می‌کنند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین با بیان اینکه کمپ‌های ترک اعتیاد ما دچار ولنگاری و ناهنجاری شده است، اظهار داشت: در پناهگاه ها و کمپ‌ها نظارت ها مناسب نیست و در بیشتر مواقع حضور و غیاب ها به درستی صورت نمی‌گیرد.

وی تاکید کرد: امروز همه دستگاه‌ها و مسئولان متولی اعتیاد باید در استان پاسخگو باشند که چرا حال کمپ‌های ترک اعتیاد خوب نیست و باید چه اقداماتی برای بهبود این وضعیت انجام داد.

فولیان به فقدان مرکز ماده ۱۶ نگهداری معتادان در قزوین اشاره کرد و گفت: گرچه همگام با سایر استان ها اقداماتی در حوزه اعتیاد انجام شده است، اما هنوز تا نقطه شاخص فاصله بسیاری داریم و لازم است که کمبودها شناسایی و رفع شوند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین با بیان اینکه اعتیاد تولید کننده جرم است،خاطرنشان کرد: اگر اقدامات ما به قدر کافی مناسب باشد و در حوزه اعتیاد سرمایه‌گذاری کنیم، بدون شک میزان بزهکاری کاهش یافته و شاهد از بین رفتن تبعات اجتماعی هستیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.