وزیر نیرو حفظ و احیای انرژی‌های تجدید پذیر را به عنوان مهم‌ترین اولویت دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت نیرو بیان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، رضا اردکانیان امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل قدیم و جدید شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین با تاکید بر خدمت‌‎رسانه بی‌وقفه به مردم اظهار کرد: تمام مسئولان استانی باید در برابر کمیت و کیفیت خدماتی که  به مردم ارائه می‌دهند، مسئول بوده و پاسخگو باشند.

وی حفظ و احیای انرژی‌های تجدید پذیر را  به عنوان مهم‌ترین اولویت دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت نیرو ذکر کرد و افزود: تمام مدیران وزارت‌خانه باید به اهمیت حفظ منابع آبی در کشور آگاه باشند.

وزیر نیرو قبول مسئولیت را مستلزم وجود اختیارات قانونی دانست و تصریح کرد: بین مسئولیت و اختیارات قانونی همیشه باید یک رابطه مناسبی شکل بگیرد تا سبب اختلال در کل سیستم نشود.

اردکانیان افزود: در برابر قانون، نمایندگان مردم و افکار عمومی مسئول عملکرد مدیران در استان‌ها هستم و این حساسیت باید در انتخاب و فراخوان‌های مربوط به تعیین مدیران مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به فراخوان عمومی ۵۴ پست مدیریتی در وزارت‌خانه و دستگاه‌های مربوطه کشور ادامه داد: به تازگی پست معاونت وزارت نیرو را نیز به فراخوان عمومی گذاشتیم که می‎طلبد افراد شایسته و لایق در این رابطه به کار گرفته شوند.

این مقام مسئول اضافه کرد: مسئولان متولی آب باید با همکاری دستگاه قضایی و مسئولان به حفظ حقوق عامه پرداخته و نقش مهمی را در این زمینه ایفا کنند.

وزیر نیرو با بیان اینکه کشور با خشکسالی‌های ادامه‌دار مواجه است، اذعان کرد: با داشتن منابع انسانی تجدیدپذیر همواره باید از توانمندی‌های لازم برای مدیریت منابع آب بهره گیریم.

در این مراسم، یدالله ملکی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه‌ای قزوین معرفی و از خدمات حمید پویا مدیرعامل پیشین این شرکت تجلیل شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.