عباس علایی مقدم روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همایش پیاده روی ویژه مسئولان ارشد، مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی استان، دیدار جامعه ورزشی قزوین با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر قزوین، نشست خبری با اصحاب رسانه، مراسم بدرقه کاروان تجهیز 36 خانه روستایی در سطح استان، تجلیل از مدال آوران بازی های پاراآسیایی و برگزاری مسابقات متعدد از قبیل دوچرخه سواری و همایش های پیاده روی خانوادگی در سطح استان از جمله برنامه های این هفته هستند.
وی افزود: با توجه به رهنمود مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه ورزش همگانی بیشتر برنامه های این هفته با هدف جلب مشارکت و حضور گسترده مردم برنامه ریزی شده اند.
علایی مقدم خاطر نشان ساخت: یکی از اهداف مهم برگزاری هفته‌ تربیت ‌بدنی مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی در توسعه ورزش همگانی است که امیدوارم طی این هفته‌ شاهد تحقق آن باشیم.
این مسئول با اشاره به تجهیز خانه های ورزش روستایی ادامه داد: طی ماه های گذشته 31 خانه ورزش روستایی در سطح استان تجهیز شد و در هفته تربیت بدنی و ورزش نیز 36 خانه ورزش دیگر تجهیز می شود.
هفته تربیت بدنی از 26 مهر تا دوم آبان به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه ورزش همگانی برگزار می شود.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.