به گزارش ایرنا ، عبدالمحمد زاهدی به همراه جمعی از مسئولان روز چهارشنبه یک واحد تولیدی را در زمینه تولید و فروش سخت افزار و نرم افزار بانکی از قبیل دستگاه های خودپرداز و کارتخوان با 110 میلیارد ریال اعتبار و 300 نفر اشتغالزایی به بهره برداری رساند.
استاندار همچنین در ادامه یک واحد تولیدی در زمینه تجهیزات سخت افزاری کامپیوتری با پنج میلیارد و 970 میلیون ریال اعتبار و 50 نفر اشتغالزایی افتتاح کرد.
تولید و مونتاژ پنج مدل از مانیتورهای شرکت ASUS و تلویزیون از جمله تولیدات این شرکت است و تولید تجهیزات دیجیتال پزشکی و آزمایشگاهی و صندوق های الکترونیکی فروشگاهی نیز در طرح توسعه آن قرار دارد.
استاندار قزوین در حاشیه افتتاح این 2 واحد تولیدی گفت: بهره برداری از واحدهای تولیدی در زمینه تجهیزات کامپیوتری و بانکی نشان می دهد که ایران در مسیر بهره برداری از دانش فنی قرار گرفته است و متخصصان این سرزمین می توانند نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری کشور را در حوزه های تکنولوژی و دانش های جدید مرتفع کنند.
زاهدی اضافه کرد:این واحدهای تولیدی از بازار مصرف مناسبی در داخل و خارج از کشور برخوردار هستند و قطعا در صورت تامین مواد اولیه به پیشرفت و توسعه لازم دست خواهند یافت.
شهرک صنعتی کاسپین با 565 هکتار مساحت و 211 قرارداد منعقده در 25 کیلومتری شهر قزوین قرار دارد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.