سرهنگ حسین پودینه روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از وقوع حادثه سیل و آغاز عملیات امداد و خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان پاسداران و بسیجیان این شهرستان نیز به کمک سیلزدگان شتافتند.

وی بیان کرد: پاسدران و بسیجیان ایرانشهر اقلامی شامل پتو، کنسروجات، آب معدنی، پوشاک، روغن، قند، کفش، میوه، فرش، پتو، ظروف آشپزخانه و چادر اهدا کردند.

فرمانده سپاه ایرانشهر ارزش کمک‌های پاسداران و بسیجیان به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان را افزون‌بر ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: تعدادی از بسیجیان این شهرستان نیز در قالب گروه‌های جهادی برای کمک به سیلزدگان به منطقه اعزام شدند. 

ورود سامانه بارشی و بارندگی‌های سیل آسا در روزهای ۲۰ تا ۲۲ دی در سیستان و بلوچستان بویژه نیمه جنوبی راه ارتباطی ۸۹۰ روستای این استان به طور کامل قطع شد که با تلاش شبانه روزی نیروهای امدادی تاکنون راه ۵۰۰ روستا باز شده است و دلیل و شرایط بد جوی در روز نخست امکان امداد رسانی بسیار محدود بود اما پس از آن کار امداد رسانی و ارائه خدمات به سیل زدگان بوسیله قایق، چرخ‌بال و روستاهایی که ارتباط زمینی آنها برقرار شده بوسیله خودروهای سبک و سنگین با سرعت ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.