گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

نظر پرویز فتاح در مورد گفت و گوی ملی: هرکسی که در این فضا به همدلی و وحدت کمک کند راه امام را رفته است/ هرچه به مردم نزدیک باشیم خواسته ها و مسائل آنها را بهتر درک می کنیم

وقتی خواسته های مردم را درست درک کردیم نسخه درستی برای آنها می پیچیم. مردم ما خواسته های نادرست و خارج از توان و ظرفیت نمی خواهند؛ رسیدگی و عنایت می خواهند و این در توان نظام هست. در توان کشور هست که این درخواست های جاری حل و فصل شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی با تأکید بر اینکه بالاترین وصیت امام وحدت بوده، گفت: هرکسی که در این فضا به همدلی و وحدت کمک کند دارد راه امام را می رود و هرکس به تفرقه، تشتت و جدا شدن نیروهای انقلاب دامن می زند حتما خلاف مسیر امام رفته است.

پرویز فتاح در گفت و گو با خبرنگار جماران، در مورد راه شناخت مطالبات مردم اظهار کرد:  امام خمینی (س) امام مردم، یتیمان و محرومان بوده است. اعتقاد من این است که اگر ما مسئولین بر مرام امام باشیم کار درست است. آنچه که امام به مردم داد دلش بود و امامتی که بر این ملت داشت واقعا در دل مردم رفت. الآن هم جایگاه امام در دل مردم ایران و جهان است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی تأکید کرد: مدیران ما باید مردمداری کنند و به دل مردم بروند و مردم آنها را از جنس خودشان بدانند. مسئولین نباید از مردم جدا شوند؛ من این را یک آفت می دانم. بارها گفته ام که ما مسئولین باید با مردم باشیم و از مردم جدا نشویم. هرچه به مردم نزدیک باشیم خواسته ها و مسائل آنها را بهتر درک می کنیم و وقتی خواسته های مردم را درست درک کردیم نسخه درستی برای آنها می پیچیم. مردم ما خواسته های نادرست و خارج از توان و ظرفیت نمی خواهند؛ رسیدگی و عنایت می خواهند و این در توان نظام هست. در توان کشور هست که این درخواست های جاری حل و فصل شود.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد رابطه گفت و گوی ملی و شناخت مطالبات مردم تأکید کرد: بالاترین وصیت امام وحدت بوده و ایشان رمز پیروزی ما را وحدت تعریف کردند. هرکسی که در این فضا به همدلی و وحدت کمک کند  راه امام را می رود و هرکس به تفرقه، تشتت و جدا شدن نیروهای انقلاب دامن می زند حتما  خلاف مسیر امام رفته است.

فتاح افزود: این همان تقوای سیاسی است. ما فکر می کنیم تقوا مانع می شود که یک مسلمان و یک مؤمن به انقلاب از مسیر امام دور شود و به تفرقه دامن بزند. هرچه مسئولین ما در مسیر وحدت حرکت کنند، همان چیزی است که مقام معظم رهبری مرتب دارد ما را به آن دعوت می کند و رمز پیروزی ما است. من فکر می کنم که اگر همه زیر چتر ولایت و در مسیر امام حرکت کنیم به اهداف مورد نظر می رسیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.