به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، محمدرضا سوقندی بعدازظهر امروز در نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت علی (ع) اظهار داشت: 26 فروردین‌ماه سال جاری کارگاه آموزشی اقتصاد مقاومتی در دو محوریت اقتصاد و فرهنگ برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی باید در دستور از شورای فرهنگ عمومی قرار گیرد افزود: این گفتمان‌سازی با دو رویکرد اساسی در عرصه تولید و اشتغال باید به‌عنوان یکی از اهداف مهم و اولویت‌دار دستگاه‌های اجرایی باشد و هر مسئولی نسبت به ارائه یک برنامه عملیاتی مدون اقدامی اساسی انجام دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان خاطرنشان کرد: در این راستا کارگاه آموزشی اقتصاد مقاومتی با مدیریت «دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان» و مشارکت و یاری «موسسه فرهنگی اندیشه مطهر کومش» برگزار می‌شود.

وی با اشاره به زمان‌بندی برگزاری این کارگاه افزود: اجرای تداومی کارگاه‌های آموزشی با موضوع اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال به‌صورت ماهانه انجام می‌شود به همین منظور اجرای 12 کارگاه آموزشی اقتصاد مقاومتی در سمنان به‌عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مدون استان در سال 96 برنامه‌ریزی‌شده است.

سوقندی با اشاره به مهم‌ترین معضل در شبکه‌های اجتماعی اظهار داشت: عدم رعایت اخلاق عمومی و فرهنگ اجتماعی در شبکه‌های اجتماعی تلگرام، اینستاگرام و غیره به یک معضل بزرگ تبدیل‌شده و باید برای رفع آن برنامه‌ریزی کرد.

وی عدم رعایت مسائل اخلاقی در فضای مجازی را یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های امروز در شبکه‌های اجتماعی دانست و گفت: با توجه به در پیشرو بودن انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در اردیبهشت‌ماه سال جاری باید به این معضل توجه ویژه‌ای داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تأکید بر لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی در این عرصه افزود: عدم رعایت اخلاق انتخاباتی موجب انتشار اخبار نادرست و بر ضد جمهوری اسلامی ایران در شبکه‌های مجازی دشمن می‌شود که به‌گونه‌ای اذهان عمومی را از اهداف اصلی نظام دور می‌کند.

به گزارش تسنیم آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه استان و امام‌جمعه سمنان، محمدرضا خباز استاندار سمنان و برخی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی سمنان نیز در این جلسه حضور داشتند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 614088
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.