به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، فرزاد فتاحی عصر امروز در جمع خبرنگاران در سمنان اظهار داشت: مسابقات بین‌المللی ووشو در سطح جهانی و با عنوان جام پارس به میزبانی استان سمنان برگزار می‌شود.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، تیم‌ها از بیست و سوم فروردین وارد سمنان می‌شوند و پس‌ازآن نیز از صبح بیست و پنجم فروردین‌ماه این مسابقات آغاز می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به اینکه آیین افتتاحیه این دوره از مسابقات بین‌المللی ووشو عصر همان روز برگزار می‌شود اضافه کرد: این مسابقات تا بیست و هفتم فروردین‌ ماه ادامه دارد.

فتاحی با اشاره به تعداد تین‌های حاضر در این مسابقات عنوان کرد: براساس آخرین اطلاعاتی که از فدراسیون ووشو دریافت شده است؛ 15 کشور دنیا اعلام آمادگی کردند تا در این مسابقات حضور پیدا کنند و علاوه بر آن تیم‌های ملی ووشوی ایران و منتخب استان سمنان در این مسابقات حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات به‌طور حتم از کیفیت خوبی برخوردار خواهد بود، بیان کرد: کشورهای صاحب نامی از سطح جهانی در این مسابقات حضور خواهند داشت و می‌تواند سکوی پرتابی برای استان سمنان در بحث مسابقات آسیایی و بین‌المللی در رشته‌های مختلف باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان بیان کرد: با مقدمه‌ای که این مسابقات خواهد داشت به سمت‌وسوی برگزاری مسابقات بین‌المللی بدمینتون در شهریورماه به میزبانی استان سمنان خواهیم رفت.

فتاحی با اشاره به تعداد ورزشکاران حاضر در این مسابقات بین‌المللی ووشو تصریح کرد: درمجموع 200 ورزشکار این تورنمنت حاضرند.

وی با بیان اینکه ورزش ووشوی استان سمنان در 2 سال گذشته رشد بسیار چشمگیری داشته است به کسب مقام قهرمانی تیم ووشوی شهرداری دامغان در لیگ دسته یک و صعود آن به لیگ برتر ووشوی کشور در سال‌های گذشته به‌عنوان بخشی از این موفقیت‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: این تیم، در مسابقات امسال هم جزو 4 تیم برتر کشور شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان اضافه کرد: کسب مقام نایب‌قهرمانی استان سمنان در مسابقات ووشوی بزرگ‌سالان کشور و جوانان نوجوانان نیز مقدمه‌ای شد تا فدراسیون ووشوی جمهوری اسلامی ایران میزبانی این مسابقات را به سمنان بدهد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 605424
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.