مهدی یحیایی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: گشت‌های مشترک از چند روز گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور آغاز شده و به طور مستمر ادامه دارد.

وی بیان کرد: در هر هشت شهرستان استان سمنان یک تیم ویژه مشترک برای این منظور ایجاد شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: این تیم های مشترک، تمام داروخانه‌ها، مراکز عرضه و تولید ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده را زیرنظر دارد.

وی با اشاره به کمبود ماسک در سمنان، تصریح کرد: در این خصوص مکاتبه‌های لازم با دانشگاه‌های علوم پزشکی استان انجام شد.

یحیایی خاطرنشان کرد: بازدیدها ۲۴ ساعته به منظور جلوگیری از افزایش غیرقانونی قیمت‌های ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده انجام می‌شود

وی ابرازداشت: به دلیل مهم شدن مساله ماسک در داروخانه‌ها و اهمیت نحوه توزیع و عرضه این قلم کالا به دلیل ویروس کرونا در مراکز فروش لوازم آرایشی و بهداشتی، گشت مشترک ویژه ایجاد شده هم بر این بخش نظارت می‌کند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان یادآور شد: تاکنون، تخلف گران فروشی مشاهده نشده و در صورت مشاهده به طور جدی برخورد می‌شود.

طبق تازه ترین اظهارات وزیر بهداشت، تاکنون ۴۷ نفر در کشور به کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۱۲ نفر فوت کرده اند.

بیماری جدید کرونا با نام «کووید-۱۹» از اوایل ماه دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در استان هوبی چین شیوع یافت و تاکنون ۷۵ هزار نفر را در این کشور مبتلا کرده و جان بیش از ۲ هزار نفر را گرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.