سرهنگ جعفر کردلو، روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان سوخت قاچاق در جاده قدیم زنجان - ابهر از یک دستگاه کامیون کشنده تانکردار به دست آمد.
وی با بیان اینکه این کامیون تانکردار که 30 هزار لیتر سوخت قاچاق را از استانهای غربی به مقصد مرکز حمل می کرد به دلیل نبود اوراق مثبته، توسط پلیس زنجان توقیف شد، اظهار کرد: در این رابطه راننده کامیون به عنوان متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.
****
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان نیز از کشف و ضبط پنج کیلو و 900 گرم حشیش در زنجان خبر داد و گفت: این میزان مواد مخدر از یک دستگاه خودروی سواری به دست آمد.
سرهنگ سعید بابایی افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های زنجان و سلطانیه طی عملیات مشترک موفق به کشف این مقدار حشیش شدند که در این رابطه نیز یک متهم دستگیر و به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شد.
****
رئیس پلیس راه استان زنجان نیز گفت: حوالی ساعت 19 دوم تیر جاری بر اثر وقوع تصادف رانندگی در جاده ترانزیت زنجان - ابهر 2 نفر (راننده و سرنشین خودروی سواری) کشته شد.
سرهنگ علی اصغر شیر محمدی، افزود: این حادثه به علت سبقت غیرمجاز از سوی راننده خودروی سواری و برخورد رخ به رخ با یک دستگاه تریلر اتفاق افتاد.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.