محمدرضا یوسفی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران زنجان افزود: اصحاب رسانه و خبرنگاران در تنویر افکار عمومی نقش بسزایی دارند و همه خود را صادق می دانند.
وی یادآورشد: رسالت اجتماعی یک خبرنگار صداقت فردی است و همواره باید به اخلاق حرفه ای خود پایبند باشد.
یوسفی زنجان را از جمله استان هایی خواند که فضای خوب رسانه ای در آن جریان دارد و اصحاب رسانه در آن با کمترین امکانات و سخترین شرایط با مسئولان همراهی می کنند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان به فرا رسیدن هفته کارگر از پنج تا 11 اردیبهشت اشاره کرد و گفت: برای این هفته برنامه های متنوعی پیش بینی شده است.
وی خاطرنشان کرد: به مناسبت روز کارگر در اول می، در بسیاری از کشورها، کارگران راهپیمایی می کنند، در حالی که در ایران این روز گرامی داشته و از کارگران نمونه تجلیل می شود.
یوسفی ادامه داد: یکی از برنامه های پیش بینی شده برای هفته کارگر برگزاری مسابقات سراسری ورزشی میان کارگران واحدهای تولیدی و صنعتی است که از امروز 6 اردیبهشت آغاز شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: برگزاری همایش تجلیل از کارگران نمونه، دیدار خانواده کارگری این استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران کارگری و گلباران مزار شهدا از جمله برنامه های پیش بینی شده برای این هفته است.
وی اضافه کرد: روز 11 اردیبهشت مصادف با روز جهانی کارگر، کارگران و خانواده های آنان می توانند با تخفیف های قابل توجه و گاه رایگان از امکانات ورزشی استان استفاده کنند.
حزب‌های کمونیست، سوسیالیست و آنارشیست و اتحادیه‌های کارگری در بسیاری از کشورهای جهان این روز را با برگزاری تظاهرات و راهپیمایی‌های خیابانی برگزار می‌کنند. این روز، یادمانِ شورشِ کارگران آمریکایی در اول ماه مه 1886 در شیکاگو است.
ده‌ها سال است که به این مناسبت در این روز، در کشورهای مختلف (به استثنای ایالات متحده، کانادا و چند کشور کوچک) مراسم ویژه برگزار می‌شود. ایالات متحده و کانادا نخستین دوشنبه هر سپتامبر (شهریور ماه) را به عنوان «روزکارگر» برگزار می‌کنند.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.