علی محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همزمان با سراسر مراکز درمانی تامین اجتماعی کشور، در ایام نوروز طبق هماهنگی های انجام شده با سایر ارگان ها و سازمان های مربوطه، اقدامات درمانی مورد نیاز برای رفاه حال بیمه‌شدگان و بیماران انجام خواهد شد.
محمدی افزود: طرح آماده باش نوروزی نیز با نصب پلاکاردهای مخصوص در ورودی های شهر، به مردم و مسافران در خصوص ارائه خدمات درمانی با ذکر نشانی مراکز و خدمات قابل ارائه، اطلاع رسانی می شود.
وی بیان کرد: طی نوروز امسال، (28 اسفند تا 14 فروردین ) 9 هزار و 974 بیمار به صورت سرپایی در 2 مرکز درمانی بیمارستان های امام حسین(ع) و امید ابهر پذیرش شدند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل آن، رشد 15 درصدی داشته است.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان ادامه داد: طی مدت یاد شده 72 بیمار نیز در مراکز یاد شده بصورت اورژانسی مورد عمل جراحی و الکتیو قرار گرفتند و علاوه بر آن نیز سه تن از بیماران از طریق CPR در این 2 مرکز درمانی حیات مجدد باز یافتند.
به گفته وی، 892 بیمار هم در طول ایام نوروز 95 بستری شده و تحت معالجه و درمان قرار گرفته اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل آن 40 درصد افزایش داشته است.
وی خاطرنشان کرد: بیماران و بیمه شدگان می توانند در صورت مواجهه با هرگونه مسائل و مشکلات در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان طی تعطیلات نوروزی مراتب را از طریق سامانه پیامک شماره 10001420241 و یا از طریق شماره تلفن 33424713 به کشیک و آنکال ستاد نوروزی مراکز درمانی اطلاع دهند.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.