مدیر روابط‌عمومی اداره‌کل امور مالیاتی استان زنجان، از افزایش ساعت کاری اداره‌کل امور مالیاتی استان در روزهای پایانی تیرماه خبر داد.


هاشم دینی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی (شرکت‌ها) و مستغلات (اجاره املاک) روز دوشنبه 31 تیرماه است .


این مسئول ادامه داد: به منظور ارائه خدمات مطلوب به مودیان در انجام تکالیف قانونی، به‌ویژه اطلاع‌رسانی، ارائه راهنمایی و دریافت اظهارنامه‌های الکترونیکی مالیاتی عملکرد سال گذشته و رفاه حال مودیان، تغییر ساعت کاری انجام شده است .


وی با اشاره به تغییرات انجام‌ شده، افزود: براساس این تغییر، کارکنان این اداره‌کل در روزهای پنج‌شنبه 27 تیرماه تا ساعت 16، جمعه 28 تیرماه تا ساعت 14، شنبه و یکشنبه 29 و 30 تیرماه تا ساعت 19 و دوشنبه 31 تیرماه تا ساعت 21 فعالیت می‌کنند .


دینی با اشاره به اینکه طبق قوانین و مقررات مالیاتی، شرط برخورداری از هر نوع تسهیلات و معافیت‌های مالیاتی منوط به تسلیم اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر قانونی است، تصریح کرد: مطابق مقررات موضوع ماده 192 قانون مالیات‌های مستقیم در صورتی که مودیان اظهارنامه مالیاتی خود را به موقع تسلیم نکنند، مشمول جریمه غیرقابل بخشش می‌شوند.


مدیر روابط‌عمومی اداره‌کل امور مالیاتی استان زنجان، خاطرنشان کرد: مودیان پیش از انقضای مهلت مذکور تا پایان 31 تیرماه امسال می‌توانند از طریق سامانه www.tax.gov.ir اظهارنامه مالیاتی خود را تسلیم و مالیات متعلق را پرداخت کنند .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.