حسین سلطانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سامانه بارشی جدید از اواخر شب گذشته وارد استان شده است و در اغلب مناطق استان شاهد بارندگی همراه با رعد و برق هستیم.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: طی روز جاری هوای استان ابری با رگبار باران و در اغلب شهرها، جاده ها و ارتفاعات استان این بارش ها به صورت برف ادامه خواهد داشت.
سلطانی تاکید کرد: بارش برف از اواخر امشب در تمامی مناطق استان فراگیر شده و تا اوایل روز شنبه در اکثر نقاط ادامه خواهد داشت، همچنین در این مدت دمای هوا به شدت کاهش خواهد یافت.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان تصریح کرد: پیش بینی می شود دما در شهرهای مختلف استان نسبت به شب گذشته که منفی یک تا 2 درجه بود، هشت تا 12 درجه کاهش یابد، لذا ضروری است تمام کسانی که عازم سفر هستند، موارد ایمنی را رعایت کنند.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان خاطرنشان کرد: این کاهش دما تا اواسط هفته آینده ادامه خواهد یافت و سامانه بارشی فعلی نیز نیمه های روز شنبه هفته آینده از استان خارج شود.
وی گفت: طی 24 ساعت گذشته شهر ابهر با منفی یک درجه سردترین و آببر با 18 درجه بالای صفر گرمترین شهر استان ثبت شده است.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان خاطرنشان کرد: همچنین طی سه روز آینده در اغلب مناطق شاهد مه آلودگی و یخبندان صبحگاهی خواهیم بود.
3216/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.