به گزارش ایرنا علی خدری غریبوند سه شنبه در نشست شورای اداری این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری با اشاره به حمایت دولت از متقاضیان اجرای طرح تولید برق از پنل های خورشیدی گفت: پرداخت تسهیلات بانکی به منظور اجرای طرح تولید برق از پنل های خورشیدی یکی از طرح هایی است که دولت از آن استقبال می کند ،ضمن اینکه میزان پرداخت تسهیلات به تولید و ظرفیت طرح بستگی دارد.
وی با بیان اینکه در قبال هرکیلو وات تولید برق مبلغ 60 میلیون ریال باید هزینه شود افزود: این تسهیلات به افرادی که در سامانه کارا ثبت نام کنند پرداخت می شود .
فرماندار شهرستان گتوند ادامه داد: یک خانواده می تواند 10 تا 20 کیلو وات تولید برق داشته باشد،ضمن اینکه دولت هر کیلو وات برق تولیدی را هشت هزار ریال به صورت تضمینی خریداری می کند.
**مشکل محدودیت آب کشت تابستانه مرتفع شد
خدری غریبوند در ادامه از رفع مشکل سوخت کشاورزان شهرستان گتوند خبر داد و گفت: با حمایت و پشتیبانی استاندار خوزستان و پیگیری انجام شده آب مورد نیاز برای کشت محصولات تابستانه تامین شده است و هیچ گونه محدودیتی برای تامین آب این نوع کشت در شهرستان وجود ندارد.
** گشت بازرسی برای نظارت برقیمت ها و مقابله با گرانفروشی
فرماندار گتوند با اشاره به افزایش قیمت ها در بازار از سوی برخی فروشندگان سودجو گفت: گشت بازرسی بر بازار و قیمت ها با همکاری اداره صنعت ،معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه های ذیربط تشدید می شود، تا از قاچاق،احتکار و گرانفروشی جلوگیری شود.
** لزوم اجرای تکریم ارباب رجوع در ادارات و دستگاه ها
فرماندار شهرستان گتوند در ادامه با تاکید بر تکریم ارباب رجوع در ادارات و دستگاه هاگفت: سرعت عمل در حل مشکلات مردم،احترام به مراجعه کنندگان و رعایت شئونات اسلامی ازجمله مواردی است که باید در ادارات رعایت شود.
خدری غریبوند با اشاره به تغییر ساعات اداری از 6:30 صبح تا 12:30 ظهر در فصل تابستان در استان خوزستان از صرفه جویی برق از سوی دستگاه ها تشکر و قدردانی کرد و ادامه داد: متاسفانه در این ایام گزارش شده است که برخی از ادارات و دستگاه ها راس ساعت درمحل کار حضور ندارند و یا زودتر از زمان مقرر محل کار را ترک می کنند، که این کار خلاف قانون است و در صورت مشاهده با مدیران و یا ادارات متخلف به صورت قانونی برخورد می شود.
**برگزاری اولین سالگرد پاسدار شهید مدافع حرم محمد تاج بخش
فرماندار گتوند در پایان با اشاره به فرا رسیدن سالگرد شهادت پاسدارمحمد تاج بخش اولین شهید مدافع حرم این شهرستان گفت: مراسم بزرگداشت این شهید جمعه آینده با سخنرانی آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران در مصلای امام خمینی(ره) گتوند برگزار می شود.
6068/7467
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.