فرمانده انتظامی استان خوزستان، از کشف 7 میلیارد و 600 میلیون ریال کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی خوزستان خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار حیدرعباس‌زاده گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق، ماموران انتظامی خوزستان طی 3 عملیات جداگانه موفق به شناسایی 3 محموله قاچاق و توقیف 3 دستگاه خودرو حامل بار قاچاق در نقاط مختلف استان شدند.

وی افزود: ماموران با تشدید کنترل خودروهای عبوری، موفق به شناسایی و توقیف یک دستگاه کامیون در محور اندیمشک-خرم آباد و همچنین مأموران پلیس مبارزه با کالای قاچاق شهرستان بهبهان نیز طی 2 عملیات جداگانه حین گشت زنی، موفق به شناسایی یک دستگاه خودرو تریلر و یک دستگاه اتوبوس شدند و آن ها را متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: ماموران در بازرسی از این خودروها، مقدار 24 تن برنج، 875 کیلوگرم مغز بادام، 820 لیتر روغن خوراکی، 144 کیلوگرم چای، 1320  عدد فلفل آویز، 336 کارتن اتو بخار و اتو برقی، 274 دستگاه توستر و نان برشته کن، 138 کارتن اسنک ساز، 35 کارتن قهوه ساز و کتری برقی، 21 کارتن همزن و مخلوط کن 3 کاره و 4 پالت حاوی 100 کارتن جارو برقی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان، در پایان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را 7 میلیارد و 600 میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه 7 قاچاقچی دستگیر و راهی مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.