به گزارش ایرنا پیمان جهانگیری روز سه شنبه در نشست قرارگاه کنترل کرونا در فرمانداری با بیان این مطلب افزود: این تصمیم در جلسه شورای تامین شهرستان مصوب شده ضمن اینکه محدودیت های ویژه در محورهای مواصلاتی اعمال می شود.
وی گفت: فروشگاههای پرتردد در بازار اندیمشک نیز تعطیل شده اند و همزمان عملیات ضدعفونی این مناطق به طور مستمر اجرا می شود.
وی سلامت مردم را از اولویت های مهم دانست و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای حفظ سلامت مردم ، ایام نوروز امسال هیچ گونه امکانات رفاهی و تفریحی به مسافران نوروزی اختصاص داده نمی شود.
 وی افزود: تردد در سطح شهرستان از شرایط پرخطر محسوب می شود و با توجه به اینکه اندیمشک ورودی خوزستان است و هرسال جمعیت میلیونی مسافران از اندیمشک تردد می کنند این تردد ها محدود خواهد شد.
وی اظهار داشت: طی جلسات استانی برای مدیریت شرایط، از ورودی شمالی خوزستان و اندیمشک محدودیت هایی برای تردد اعمال خواهد شد.
فرماندار اندیمشک تصریح کرد: بازدید مسافران از همه اماکن تفریحی گردشگری از جمله سدهای کرخه و دز ممنوع است ضمن اینکه هتل ها و مهمانسراها از پذیرش مسافران نوروزی تا اطلاع ثانوی منع شده اند.
فرماندار شهرستان اندیمشک در بخش دیگری گفت: با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا ، بانک ها نسبت به مهلت سه ماهه به بدهکاران بانکی همکاری می کنند.
وی با اشاره به لزوم همکاری مردم برای عدم تردد ضروری در سطح شهر افزود: این مهلت سه ماهه جهت رفع دغدغه شهروندان و عدم تردد آنها در سطح شهر است.

روزانه ۲ رام قطار اندیمشک دورود در این محور تردد داشت.

گروههای ویژه هلال احمر و شبکه بهداشت در مبادی ورودی شهرستان اندیمشک طرح غربالگری را اجرا می کنند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون هشت هزار و42نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۹۱ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و همچنین ۲۷۳۱ نفر بهبود یافته‌اند.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از  یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.