به گزارش ایرنا در آیین بهره برداری از این پروژه ها رییس دانشگاه فنی و حرفه ای خوزستان گفت: برای این اجرای این پروژه ها که شامل نوسازی و تجهیز کارگاه الکترونیک  و الکتروتکنیک ، نوسازی و تجهیز کارگاه عمران ، تجهیز سلف سرویس دانشجویان ، احداث آزمایشگاه رشته مهندسی تکنولوزی شیمیایی و ساخت مجتمع کارگاهی و آموزشی آموزشکده فنی و حرفه ای دختران است ۱۰۰میلیارد ریال از منابع ملی و استانی هزینه شده است.
سید بهزاد علوی افزود: این پروژه ها در قالب تفاهم نامه ای که استانداری خوزستان با دانشگاه فنی و حرفه ای در سال ۱۳۹۶منعقد کرد طی یک سال به اجرا درآمد.
وی بهره برداری از این پروژه ها را در ارتقای سطح کیفی آموزش های فنی حرفه ای دانشجویان موثر خواند و ابراز امیدواری کرد چند پروژه دیگر به صورت مشترک با استانداری خوزستان در این دانشگاه اجرا شود.
رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور نیز در سخنانی نیاز کشور به رشته های مهارتی و فنی و حرفه ای را بالا دانست و افزود: باید دانشجویان را به سمت فراگیری رشته های فنی و حرفه ای متناسب با نیاز کشور و بازار کار هدایت کرد.
ابراهیم صالحی عمران ، منابع انسانی ماهر را از عوامل مهم توسعه بیان کرد و افزود:در کشورهای توسعه یافته تنها ۲۰درصد به سمت رشته های تئوری و آکادمیک دانشگاهی می روند و ۸۰درصد به رشته های مهارتی که منطبق با صنعت و کشاورزی و بازار کار آن کشورها است هدایت می شوند.
حدود چهار هزار دانشجوی دختر و پسر در رشته های فنی حرفه ای و مهارتی در دانشگاه فنی حرفه ای خوزستان به تحصیل اشتغال دارند.  
۶۰۶۵/۶۰۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.