سرپرست فرمانداری فاروج روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در سفر تیرماه کاروان دولت تدبیر و امید به استان برای چند طرح نیمه کاره شهرستان درخواست اعتبار شد که یکی از این طرح‌ها، استخر دانش آموزی شهرستان بود.

مسعود صادق تیتکانلو افزود: از محل اعتبارات این سفر ۱۲ میلیارد ریال برای تکمیل این طرح اختصاص یافته تا مراحل تکمیل و تجهیز آن برای راه اندازی طرح انجام شود.

ساخت این استخر با هزار و ۴۱۶ مترمربع مساحت در سال ۹۰ آغاز شد که برای آن بخش های سونا، جکوزی و یک سالن بدنسازی نیز در نظر گرفته شده است.

سرپرست فرمانداری فاروج، سالن ورزشی کارگران، مجتمع فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و سالن ورزشی تیتکانلو را از دیگر طرح هایی عنوان کرد که از اعتبارات سفر هیات دولت برخوردار شده اند.

صادق گفت: البته سهم شهرستان فاروج محدود به همین طرح ها نیست و در بسیاری از طرحهای تعریف شده استانی نیز، سهم شهرستان فاروج به تناسب شاخص ها لحاظ می شود.

استخر دانش‌آموزی فاروج از محل اعتبارات ارزش افزوده آغاز شده بود که تاکنون با صرف ۲۰ میلیارد ریال اعتبار ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، اما هنوز دیوارکشی، محوطه و بخش سرایداری آن ناتمام مانده است.

شهرستان فاروج یک استخر شنای ناتمام دیگر هم دارد.

۷۱۸۷/۵۱۳۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.