رئیس هیات فوتبال خراسان شمالی سه شنبه هفته جاری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نتیجه ندادن انتقال تیم خونه به خونه بابل به این استان، به علت مخالفت استان مازندران، گفته بود که خراسان شمالی همچنان پیگیر است تا با تیم دیگری در مسابقات لیگ حضور یابد.

حسین جعفرزاده، مهلت برای اعلام حضور در مسابقات لیگ فوتبال را تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۱۶ مردادماه عنوان کرده و گفته بود که اگر کار خرید تیم در دسته یک تا پایان این مهلت نتیجه ندهد، خراسان شمالی نمی تواند در این رقابت ها حضور داشته باشد.

بر این اساس، اکنون حضور خراسان شمالی در رقابت های لیگ، که تا مدتی پیش و به گفته برخی مسئولان فوتبالی قطعی به نظر می رسید، بی سرانجام مانده است.

مُهر سکوت بر لب مدیران ورزشی 

تماس های مکرر خبرنگار ایرنا برای گفت و گو با مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی در این خصوص بی نتیجه ماند و اگرچه کوروش بهادری در پیامکی دلیل تماس را جویا شد، اما وقتی که با ارسال پیامک در جریان امر قرار گرفت نیز از پاسخگویی خودداری کرد.

جعفرزاده، رئیس هیات فوتبال خراسان شمالی نیز، که سه روز قبل از پیگیری برای دست و پا کردن تیم فوتبالی برای استان خبر داده بود، اگرچه با رد تماس های خبرنگار ایرنا، از پاسخ دادن پرهیز کرد اما از همین پاسخ ندادن ها و طفره رفتن های مدیران ورزشی استان می توان نتیجه گرفت که تلاش آنان بی ثمر بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی پیش از این با اشاره به مخالفت استان مازندران با انتقال تیم خونه به خونه به این استان، گفته بود که ۲۰ میلیارد ریال به عنوان پیش پرداخت برای انتقال تیم پرداخت شده اما انتقال این تیم مورد موافقت قرار نگرفته است.

کوروش بهادری افزوده  بود که برای حضور در رقابت های لیگ، تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه باید نام بازیکنان به سازمان لیگ داده شود در غیر این صورت حضور در لیگ امکانپذیر نخواهد بود.

بر اساس اظهار نظر برخی، پیش پرداخت برای خرید تیم به معنای خرید قطعی تیم است اما به هر حال مخالفت مردم مازندران نگذاشت این تیم به خراسان شمالی منتقل شود.

این در حالی بود که کار خرید تیم مزبور تا جایی پیش رفت که حتی «نادر دست‌نشان» به عنوان سرمربی این تیم مشخص و اعلام شد سرمربی در نشست خبری جزئیات بیشتری از تیم داری خراسان شمالی را رسانه ای می کند.

هیات فوتبال خراسان شمالی بیش از ۶ هزار عضو دارد و در خراسان شمالی سه هزار بازیکن در رشته فوتسال فعال و سازمان یافته اند.

۷۱۸۵/۵۱۳۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.