به گزارش ایرنا؛ محمود ثمینی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری این شهرستان افزود: همچنین 69 باب منزل و 34 باب مغازه این شهر نیز به دلیل آب گرفتگی دچار خسارت شدند.
وی افزود: خوشبختانه با تدابیری که در زمینه بازگشایی مجاری عبور آب و رسوب برداری اطراف شهر و مسیل ها اتخاذ شده بود شرایط بحرانی بارندگی در کمتر از یک ساعت مهار و آب به سرعت از سطح منازل و مغازه ها تخلیه شد.
ثمینی با اشاره به مدیریت عبور آب از سمت تخته ارکان به کانال های ویژه آب، گفت: با این وجود در صورت مستمر بودن بارندگی و شدت بیشتر آن با مشکلات مواجه می شویم.
وی در ادامه به شعار رونق تولید امسال اشاره کرد و اظهار داشت: باید با حمایت و کمک بیشتر بخش خصوصی سرمایه گذاری ها در این بخش بیشتر شود.
فرماندار بجنورد افزود: در این راستا باید بانک ها تولیدکنندگان را در بخش های تملک و هزینه های جاری بیشتر کمک کنند تا تولید رونق بگیرد.
وی اظهار داشت: در حال حاضر برخی واحدهای تولیدی نیاز به اعتبار برای هزینه های جاری خود برای تامین مواد اولیه دارند که باید توسط بانک ها حمایت شوند.
فرماندار بجنورد در ادامه ضمن محکوم کردن اقدام مذبوحانه آمریکا در تروریست خواندن سپاه، اظهار داشت: چگونه می شود کشوری مانند آمریکا که خودش حامی تروریست است و سازمان های تروریستی را به وجود آورده و وظیفه تامین مالی و تجهیزاتی آنها را بر عهده دارد این چنین ادعایی داشته باشد؟
امام جمعه موقت بجنورد نیز در این نشست با بیان اینکه سپاه در همه حال در صف مقدم دفاع از کشور و مبارزه با تروریست و سازندگی بوده، اظهار داشت: آرامش و حیات امروز کشور را مدیون دلاورمردی سپاهیان هستیم.
حجت الاسلام رضا نوری افزود: کسانی که سپاه را تروریست می دانند نمی دانند با این اقدام همه ایران را یکپارچه کرده و وحدت مردم را بیشتر کرده اند.
ط/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.