به گزارش ایرنا، جعفر برومند روز پنجشنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تامین اجتماعی گناباد به خبرنگاران گفت: تامین نشدن به موقع منابع درآمدی مشکلات بسیار برای اداره کل تامین اجتماعی استان ایجاد کرده که هم افزایی و توجه بیشتر کارفرمایان و دست اندرکاران ذیربط نسبت به این امر ضروری است.
وی توسعه کمی و کیفی خدمات الکترونیکی، ارائه صد درصدی خدمات مکانیزه، افزایش خدمات غیرحضوری، کاهش بوروکراسی اداری و توسعه کمی و کیفی خدمات فضای مجازی برای بیمه شدگان را از دستاوردهای دولت تدبیر و امید و رویکردهای این اداره کل در سالجاری برشمرد.
وی افزود: تامین اجتماعی در استمرار سیاستهای دولت تدبیر و امید و دولت دوازدهم تلاش می کند در کنار افزایش سطح کیفی خدمات دامنه افراد زیرپوشش به ویژه در بخش حرف و مشاغل آزاد را افزایش دهد.
فرماندار گناباد نیز در این مراسم با اشاره به مشکلات کارفرمایان و واحدهای تولیدی در روند استفاده از خدمات تامین اجتماعی گفت: باید با بهره گیری بیشتر از اختیارات مدیریتی برای رفع این تنگناها اقدام کرد و این به معنای دور زدن قوانین نیست.
محمد علی نبی پور افزود: مکانیزه و الکترونیکی شدن پرونده ها و خدمات تامین اجتماعی در چهار سال گذشته نقش مهمی در سرعت بخشی ارائه خدمات به مردم داشته است.
وی اظهار کرد: سیاستهای دولت یازدهم بر خلاف دولت قبل از آن نوعی آرامش در تامین اجتماعی ایجاد کرد و باید با هم افزایی بیشتر مسئولان و دست اندرکاران ذیربط خدمات این بخش بیش از پیش روان سازی شود.
در این مراسم محمد شریفی به عنوان رئیس جدید شعبه تامین اجتماعی در گناباد معرفی و از خدمات کوروش رهدار رئیس قبلی این شعبه قدردانی شد.
رهدار عهده دار ریاست شعبه تامین اجتماعی در نیشابور شده است.
تامین اجتماعی گناباد دارای 2 شعبه گناباد و شعبه اقماری بجستان است.
هم اکنون 19 هزار بیمه شده اصلی و 43 هزار افراد زیرپوشش آنها در شهرستانهای گناباد و بجستان از خدمات تامین اجتماعی بهره مند هستند.
ماهیانه 3566 نفر در این شهرستانها از تامین اجتماعی مستمری دریافت می کنند.
2095/ 6053 خبرنگار: علیرضا حسن زاده ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.