مجتبی شاکری روز چهار شنبه در نشست کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان اظهار کرد:‌ این اعتبارات در فصول آموزش‌وپرورش، آب، عمران شهری، فرهنگ و هنر، گردشگری، کشاورزی، ورزشی و بهداشت و درمان هزینه می شود.
وی با تأکید بر اینکه توزیع اعتبارات در فصول مختلف بر اساس اولویت های شهرستان صورت گرفته است، اضافه کرد: در توزیع اعتبارات اولویت با تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و دارای کد بوده است.
شاکری با یادآوری مشکلاتی درزمینه تأمین آب روستایی و شهری گفت: اولویت اعتبارات با سرفصل آب است و از محل این اعتبارت‌، آب 9 روستای شهرستان خلیل‌آباد توسط آبفای شهری تأمین می‌شود.
وی اظهار کرد: در مواردی در پیک مصرف آب مشکلات افت فشار در برخی نقاط شهر خلیل‌آباد و کندر به وجود می آید که امیدواریم با این اعتبارات این مشکل حل شود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه اداره ورزش و جوانان مستأجر هستند و ساختمان اداری این دستگاه در مجموعه ورزشی شهید محمدیان با پیشرفت فیزیکی 85 درصدی به دلیل عدم وجود اعتبار در سال‌های گذشته نیمه‌تمام رهاشده بود، اعتباری برای تکمیل ساختمان اداری این مجموعه در نظر گرفته شده است.
شاکری تکمیل سایت اداری شبکه بهداشت و درمان خلیل‌آباد با 60 درصد پیشرفت فیزیکی را از دیگر اولویت‌های اعتبارات ماده 180 شهرستان دانست و اظهار کرد: در سال‌های گذشته اعتبارات خوبی برای حوزه بهداشت و درمان از محل تملک دارایی لحاظ شد که این اعتبارات به ساخت مراکز خدماتی و پایگاه‌های بهداشت شهری و روستایی اختصاص یافت و هم‌اکنون با پیشرفت قابل‌توجهی روبرو است.
وی گفت: با توجه به اعتبار هفت میلیارد و 310 میلیون ریالی که در حوزه عمران شهری؛ ‌مدیران شهری در دو شهر خلیل آباد و کندر باید برای ایجاد تحول در حوزه عمران شهری تلاش کنند.
رئیس کمیته برنامه‌ریزی خلیل‌آباد در خصوص پروژه های جدید المان شهدای گمنام خلیل‌آباد و تهیه برنامه جامع شهری کندر اظهار کرد: ساخت المان شهدای گمنام مورد تاکید جدی است..
شهرستان 50 هزار نفری خلیل آباد در فاصله 242 کیلومتری مشهد قرار دارد.
6012/7497 خبرنگار: لیلا قرائی **‌انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.