به گزارش ایرنا مسعود رنجبر، چهارشنبه در نشست شورای اداری مه ولات، افزود: کاندیداهای شورای اسلامی تنها به بیان قابلیت ها و توانمندی های خود پرداخته و از تخریب یکدیگر خودداری کنند زیرا تخریب دیگران و پل زدن از روی آنها برای جلب آرای مردم، بنوعی تضییع حق الناس است و باید پاسخگو باشند.
رنجبر با تاکید بر استفاده یکسان تمام نامزدها از فضاها و مساجد برای معرفی خود به مردم، تصریح کرد: دهیاران و بخشداران فضایی عادلانه را برای معرفی برنامه ها و توانمندی های نامزدها فراهم کنند.
فرماندار مه ولات اضافه کرد: نامزدها حق ندارند به صرف جلب آرا، انتظارات بیجا در مردم به وجود آوردند و تنها باید با توجه به امکانات و واقعیات موجود، به مردم وعده بدهند.
وی با تاکید بر ممنوعیت ورود دستگاه های نظامی و انتظامی در حمایت و یا تخریب کاندیداهای شورا یا ریاست جمهوری، افزود: استفاده از امکانات و القاب دولتی در حمایت از نامزدی خاص ممنوع بوده و با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.
نماینده عالی دولت در مه ولات گفت: باید همه مسئولان با همدلی و اتحاد در برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم همکاری کنند.
رنجبر، هماهنگی و همدلی دستگاه ها برای حل مشکلات بین دستگاهی را ضروری خواند و گفت: ورود نیروی انتظامی و قوه قضائیه برای حل مشکلات ادارات شهرستان دور از شان این خطه بوده و باید مسئولان بیشتر رعایت کنند.
وی با بیان اینکه انتقاد از مسئولان و دستگاهها باید سازنده و به دور از تخریب باشد، افزود: نباید ادارات فضای یاس و نومیدی، تخریب و سیاه نمایی را در شهرستان به وجود آوردند.
وی گفت: مدیران باید از تهدیدها فرصت ساخته و با هنر مدیریتی خود فضای شهر را از کشمکش های بین دستگاهی دور کنند.
فرماندار مه ولات با اشاره به پروژه های بهره برداری شده در سال 95، افزود: امسال 132 طرح با اعتباری بالغ بر 220 میلیارد ریال در شهرستان به بهره برداری رسید که گازرسانی به نواحی روستایی از مهمترین پروژه های عمرانی منطقه بود.

* مه ولات، بی نصیب از اعتبارات مناطق محروم
مدیر جهاد کشاورزی مه ولات نیز گفت: متاسفانه این شهرستان در ردیف شهرستان های برخوردار استان محسوب شده و این موجب شده تا از درآمدهای نفتی که به سازمان جهاد کشاورزی اختصاص می یابد، بی نصیب بماند.
احمد نادری افزود: شهرستانی که به لحاظ بهداشتی، درمانی، خدماتی و امکانات رفاهی در سطح نسبتا پایینی قرار دارد نباید جزو مناطق برخوردار تلقی شود.
وی گفت: اگر این شهرستان در فهرست مناطق برخوردار استان نبود، حداقل می توانست با دریافت پنج میلیارد ریال اعتبار از این محل، پروژه های مهمی را در حوزه کشاورزی به سرانجام برساند.
نادری به شیوع آفت پروانه چوبخوار در باغ های پسته شهرستان اشاره کرد و گفت: اگر این آفت به موقع مدیریت نشود می تواند سالانه خسارتی بیش از 560 میلیارد ریال را به باغداران وارد سازد.
وی افزود: این آفت از سال 93 بیش از هزار و 500 هکتار از باغ های پسته را درگیر کرده که باید با اطلاع رسانی به موقع و همکاری سایر دستگاه ها جلو گسترش آن گرفته شود.
شهرستان 50 هزار نفری مه ولات به مرکزیت فیض آباد در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.
خبرنگار: ناهید آروین خیبری ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7240/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.