ابوالفضل عباسپور، چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: توزیع این میوه ها، شامل سیب و پرتقال، از سه شنبه به صورت محدود در 20 واحد فروشگاهی شهرداری آغاز شده که از پنجشنبه این هفته به صورت گسترده در 48 مرکز توزیع میوه و تره بار، فروشگاههای شهرداری و 100 واحد صنفی مشهد ادامه می یابد.
او گفت: پراکنش این واحدها در سراسر شهر مشهد است به گونه ای که تمام اقشار جامعه اعم از مجاوران و زائران گرامی را پوشش دهد ضمن آن که این میوه در هشت مبدا ورودی شهرستان مشهد هم به صورت واحد سیار توزیع می شود.
وی گفت: در جلسه ستاد تنظیم بازار مصوب شد که پرتقال توزیعی در شهر مشهد که پرتقال شمال است به مبلغ هر کیلوگرم 23 هزار ریال و سیب دماوند نیز کیلویی 35 هزار ریال عرضه شود.
رئیس جهاد کشاورزی مشهد افزود: طرح تنظیم بازار میوه عید به تعاونی های مصرف کارمندی که شرایطش را داشته باشد هم قابل تسری است.
عباسپور گفت: برنج، مرغ، گوشت قرمز و شکر هم به میزان کافی موجود است و هیچ مشکلی در توزیع این اقلام وجود ندارد و تعاونی های مصرف ادارات می توانند در این خصوص به جهاد کشاورزی کمک کنند.
وی افزود: برنج سفید هندی، با کیفیت مناسب و خوب در مشهد هر کیلوگرم 35 هزار و 200 ریال خریداری و 38 هزار ریال فروخته می شود، شکر هم با مبلغ 25 هزار و 200 ریال توسط فروشگاهها خریداری و به قیمت 28 هزار و 550 ریال به متقاضیان عرضه می شود.
وی گفت: قیمت گوشت مرغ، کیلویی 58 هزار ریال، گوشت قرمز وارداتی مخلوط کیلویی 220 هزار ریال و گوشت قرمز داخلی مخلوط کیلویی 210 هزار ریال تعیین شده است.
1922/5132
خبرنگار: کامیار اسماعیل پور ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.