سرهنگ هادی امیدوار عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم‌اینک ترافیک از خروجی‌های مشهد به سمت جاده کلات، جاده طرقبه - شاندیز، مسیر کارده و جاده چناران پرحجم است.
وی اضافه کرد: به رغم توصیه‌ها مبنی بر عدم تردد و در خانه ماندن برای جلوگیری از شیوع کرونا، متاسفانه برخی این موضوع را جدی نگرفته‌اند و تردد به سمت مسیرهای تفرجگاهی از عصر دیروز افزایش یافته‌ است.
استان ۱۱۸ هزار و ۸۵۱ کیلومتر مربعی خراسان رضوی با در اختیار داشتن هفت درصد مساحت کشور، ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر جاده شامل ۶ هزار و ۴۲۳ کیلومتر جاده بین‌ شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر راه روستایی دارد.

طبق اعلام دبیر کمیته مراقبت و درمان کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکنون هزار و ۲۱۰ بیمار مبتلا به عفونتهای حاد تنفسی در بیمارستانهای خراسان رضوی بستری شده‌اند که از این تعداد ۴۷۶ نفر بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده اند و بقیه تحت درمان قرار دارند.

بر اساس آمار وزارت بهداشت و درمان تاکنون  آزمایش ۸۹ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در  خراسان رضوی مثبت شده است که دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۵۱ نفر بیشترین آمار را در بین دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی این استان دارد.
مقامات بهداشتی و درمانی خراسان رضوی اوج انتشار ویروس کرونا در این استان را از دو روز گذشته می دانند و اعلام کرده اند که مردم این استان در مقطع حساسی قرار دارند از این رو نباید از خانه بیرون بیایند و توصیه های ایمنی را جدی بگیرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.