این نمایشگاهها شامل چهاردهمین نمایشگاه بین المللی برق، تجهیزات و صنایع وابسته، دهمین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و عمران شهری و چهارمین نمایشگاه تجهیزات و فن آوری های حفاظتی، امنیتی، امداد و نجات، دوربین های مدار بسته، ایمنی و آتش نشانی است.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد در مراسم افتتاح این نمایشگاه ها گفت: چهاردهمین نمایشگاه بین المللی برق، تجهیزات و صنایع وابسته با هدف معرفی جدیدترین دستاوردهای صنعت برق با محوریت ساخت داخل و معرفی توانمندی های این صنعت در ایران برگزار شده است.
سعید صیفی افزود: این نمایشگاه با مشارکت ۱۰۰ شرکت و حضور نمایندگان خارجی از کشورهای چین، ترکیه، کره جنوبی و تایوان برپا شده است.
وی اظهار داشت: در برپایی این نمایشگاه ها دستگاه های مختلف نظیر نیروی انتظامی استان، شرکت برق منطقه ای استان، شرکت توزیع برق و اتحادیه های مرتبط، هلال احمر و پارک علم فناوری خراسان رضوی همکاری دارند.
وی ادامه داد: دهمین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری، عمران، حمل و نقل و ترافیک نیز از امروز تا ششم مهر در محل سالن فردوسی پذیرای علاقه مندان است.
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد گفت:  این نمایشگاه که با مشارکت بیش از ۶۰ مشارکت کننده بخش خصوصی برگزار شده، آخرین دست آوردها در زمینه‌های تجهیزات و ماشین آلات خدمات شهری، خودروهای حمل و نقل عمومی، مبلمان پارکی، تجهیزات و علائم ترافیکی، نورپردازی شهری، پارکینگ های مکانیزه، مجموعه بازی های پلی اتیلنی و تجهیزات ورزشی پارکی را عرضه کرده است.
صیفی افزود: چهارمین نمایشگاه تجهیزات  و فن آوری های حفاظتی، امنیتی، امداد و نجات، دوربین های مدار بسته، ایمنی و آتش نشانی نیز با حضور ۴۰ شرکت و با هدف معرفی سیستم های حفاظتی، امنیتی و امداد و نجات برگزار شده است.
این سه نمایشگاه تا ششم مهر ماه همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان است.
۷۵۰۵/۶۰۵۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.