دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: علاوه بر مدیران و سرمربیان باشگاه های لیگ برتر ، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و احسان اصولی رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی از سخنرانان این مراسم می باشند.

محسن حیدری افزود: نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت ۱۹ امروز در تالار شهر مشهد قرعه‌کشی می‌شود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر نیز گفت: برای اینکه تیم های هم استانی در یک هفته به صورت همزمان میهمان یا میزبان نشوند، ابتدا از بین هشت جفت عدد متناظر برای تیم های استقلال و پرسپولیس، تراکتورسازی و ماشین سازی تبریز، پارس جنوبی جم و شاهین شهرداری بوشهر، ذوب آهن و سپاهان اصفهان، سایپا و پیکان تهران، نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان قرعه کشیده می شود.  
سعید فتاحی افزود: بعد از قرعه کشی اعداد متناظر به منظور ۴ عدد باقی مانده برای تیم ها جداگانه قرعه می کشیم که این تیم ها شامل شهر خودرو مشهد، گل گهرسیرجان، نساجی مازندران و فولاد خوزستان است.

وی اظهار داشت: اعداد متناظر (۱ و ۱۵)، (۲ و ۷)، (۳ و ۱۱)، ( ۴ و ۱۰)، ( ۵ و ۱۴)، ( ۶ و ۱۲)، (۸ و ۹)، ( ۱۳ و ۱۶) است که برای تیم های هم استانی با قرعه تعیین خواهد شد.

وی گفت: بر اساس قرعه امکان رویارویی تیم های همشهری در همه هفته های لیگ وجود دارد.

۳۲۲۱/۶۰۵۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.