دکتر رضا وفایی نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی و بر اساس آخرین اطلاعات از 25 اسفند ماه سال گذشته تا پایان پنجم فروردین ماه امسال یک هزار و 677 ماموریت مرتبط با تصادفات توسط اورژانس 115 در پایگاههای شهری و جاده ای استان خراسان رضوی انجام شده است.
وی اظهار داشت: با انجام این ماموریت ها یک هزار و 391 مجروح ناشی از تصادفات به بیمارستانهای این استان اعزام شده اند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت و نیم درصد افزایش دارد.
وی از افزایش کل ماموریت های اورژانس 115 در خراسان رضوی طی تعطیلات نوروزی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: در این مدت 9 هزار و 430 ماموریت توسط اورژانس 115 انجام شده که 75 درصد آن زیرنظر دانشگاه علوم پزشکی مشهد بوده است.
وفایی نژاد افزود: در این مدت 25 درصد از ماموریت های اورژانس 115 در محدوده پنج دانشکده و دانشگاه علوم پزشکی گناباد، سبزوار، تربت حیدریه، تربت جام و نیشابور بوده است.
وی اظهار داشت: با انجام این ماموریت ها پنج هزار و 427 نفر به بیمارستان های استان خراسان رضوی اعزام شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 20 درصد افزایش دارد.
وی گفت: سهم شهر مشهد از کل ماموریت های اورژانس 115 در خراسان رضوی 60 درصد بوده و 52 درصد اعزام ها نیز به مراکز درمانی و بیمارستانهای شهر مشهد انجام شده است.
طرح بسیج سلامت نوروزی اورژانس 115 خراسان رضوی که از 25 اسفند ماه سال گذشته در جاده های مختلف این استان آغاز شده است تا 17 فروردین ماه ادامه دارد.
3027 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.