احمد بصیری پور روز چهارشنبه به ایرنا، افزود: مردم برای حمایت از یتیمان می توانند به این نهاد و یا در ایام ماه رمضان با شرکت در طرح اکرام و ایتام، کمک های مادی و حمایت های معنوی خود را به این افراد برسانند.
به گفته وی حامیان می توانند با تکمیل فرم مربوط به این طرح هر ماه با تعهد پرداخت 100 تا 500 هزار ریال برای هر یک از ایتام انتخابی خود، لبخند شادی را بر چهره یتیمان این شهرستان به ارمغان آورند.
وی با قدردانی از حامیان کمیته امداد امام خمینی (ره)، افزود: این افراد چه خانه هایی را آباد و چه دل هایی را شاد کردند و از تلاش های خالصانه این افراد تشکر می کنم.
وی با بیان اینکه فرهنگ اکرام ایتام و انفاق در دین مبین اسلام جزو مبانی اجتماعی مورد تاکید است، اضافه کرد: امام علی (ع) تمام زندگی خود را وقف محرومین و یتیمان کرد.
وی کمک به محرومان و نیازمندان را جهاد در راه خداوند دانست و گفت: جهاد با مال مقدم تر از جهاد با جان است، همه ما باید سخنان ارزشمند پیشوایان دین به خصوص حضرت علی (ع) در کمک به ایتام و نیازمندان را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
خانوارهای مورد حمایت امداد شهرستان درمیان چهار هزار و 28 نفرند از این تعداد سه هزار و 376 نفر مستمری بگیرند، همچنین 652 خانوار نیز از خدمات موردی کمیته امداد بهره‌مند هستند.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
*7556 **2047*خبرنگار- حکیمه مصطفایی*انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.