حجت الاسلام علیجان دلدار، روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا، افزود: نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا، در نظر داشته باشند، وعده ای به مردم دهند که در حیطه مسئولیت آنها باشد، وعده هایی که امکان تحقق آن نیست، یا در حطیه وظیفه آنها قرار ندارد، ارایه نکنند.

وی تاکید کرد: نصرت الهی شامل کسانی که به دروغ در پی کسب جایگاهی هستند نمی رسد و این وعده پروردگار است، پس شعارهای اسلامی و مباحث انقلابی در پشت پرده دروغ گویی، نصرت ایجاد نخواهد کرد بلکه صداقت و راستگویی با نصرت الهی عجین خواهد شد.
وی ادامه داد: افرادی که وعده هایی دور از فکر برای کسب رای و جلب نظر مردم مطرح می کنند مسلما در عمل نمی توانند آن را محقق کنند، این عمل زشت نه تنها اعتبار نامزدها را خدشه دار می کند بلکه مردم را نسبت به نظام بدبین می کند.
این استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: وعده های دروغ داوطلبان موجب بدبینی مردم خواهد شد، این رفتار انتخاباتی بدون شک آسیب های زیادی را به نظام وارد می کند، مسلما برای بازگو کنندگان وعده ها عذاب الهی در بر خواهد داشت.
به گزارش ایرنا، امام جمعه موقت بیرجند در ادامه با دعوت از نامزدهای انتخابات به صداقت افزود: داوطلبان با مردم صادق و راست باشند، حقایق را با مردم طرح کنند.
وی گفت: وقتی مردم ار حقایق مشکلات و سختی های پیش رو مطلع شوند وضعیت را بهتر درک خواهند کرد.
حجت الاسلام دلدار تصریح کرد: داوطلبان در زمان تبلیغات انتخابات عنوان کنند، در صورت موفقیت نسبت به رفع مسایل جاری تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا هم به مردم دروغ نگفته باشند و هم مورد عنایت بیشتر خداوند در اجرای رسالت های قرار گیرند.
وی از کسانی که اعتلا و سربلندی ایران اسلامی را خواستارند، درخواست کرد: حتما در انتخابات شرکت کنند زیرا حفظ نظام از اوجب واجبات و از هر جهت مایه سربلندی نظام ، کشور و مردم است.
وی ابراز امیدواری کرد که با حضور پر شور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، بار دیگر پیشانی استکبار و بدخواهان نظام را به خاک خواهد مالید و اقتدار این مرز و بوم را بیش از پیش نمایان خواهد ساخت.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان 29اردیبهشت ماه 96 برگزار می شود.
سید مصطفی آقا میرسلیم، وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسن روحانی، رئیس جمهور کنونی ایران، اسحاق جهانگیری، معاون اول کنونی رئیس جمهوری ایران، سید ابراهیم رئیسی، متولی آستان قدس رضوی، محمدباقر قالیباف، شهردار تهران و سید مصطفی هاشمی‌طبا، رئیس سابق سازمان تربیت بدنی، نامزد های انتخاباتی این دوره از انتخابات ریاست جمهوری هستند.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
پست الکترونیکی به نشانیyahoo.com irnabirjand94@
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
3215*خبرنگار- محمد رسول ابراهیمی اسفدن-
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.