به گزارش روز پنج شنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س)، این نمایشگاه در بخش های مختلف از جمله پردیس قرآنی که شامل غرفه های کودک، مشاوره تخصصی و آموزش قرآن، غرفه مشاوره روانشناسی، بازی های قرآنی و پاسخ به پرسش های قرآنی با حضور روحانیون و بخش تفریحی و ورزشی شامل 12 رشته ورزشی است که بصورت شهربازی به اجرا گذاشته شده است.
وی تصریح کرد: در این نمایشگاه مراسم های آئینی و سنتی برگزار می شود که می توان به برپایی چایخانه با امکانات کامل به سبک چایخانه های قدیمی و مرشد خوانی، اجرای نقالی، پرده خوانی و مرثیه خوانی همچنین برپایی چادر پخت نان ، مراسم های سنتی شعر و موسیقی سنتی اقوام ایرانی اشاره کرد که بخش جنبی نمایشگاه نیز به گشت زنی عروسک های تن پوش، اجرای گروه پانتومیم کاران و رادیو نمایشگاه اختصاص دارد.
همچنین غرفه ای به همت موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(ره) هم در این نمایشگاه دایر است که دوستداران می توانند از آن دیدن کنند.
گفتنی است نمایشگاه نوروزگاه عطر یاس از 1 فرودین 1397 لغایت 13 فروردین 1397 به ارائه خدمات فرهنگی اجتماعی و گردشگری با حضور اقوام مختلف ایرانی در 4 سیاه چادر بزرگ از شهرهای فارس، اردبیل و شاهرود در حرم مطهر امام خمینی(ره) بر پا می باشد.
صبح روز چهارشنبه اول فروردین ماه 1397 نوروزگاه عطر یاس با حضور دکتر حسن رباطی معاون هماهنگی امور مناطق، دکتر ابراهیم شیخ معاون منابع انسانی، دکتر ابوالفضل رفیع مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران و دکتر سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام(ره) با هدف ارائه خدمات فرهنگی اجتماعی و گردشگری به مهمانان و زائران نوروزی حرم امام راحل آغاز به کار کرد.
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.