به گزارش روز یکشنبه ایرنا، محمدحسین مقیمی روز یکشنبه در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی استان با کمیته برنامه ریزی شهرستان بهارستان افزود: توجه به کمبودهای شهرستان بهارستان و اتخاذ راهکارهای مناسب باید به عنوان نتیجه این سفر در دستور کار دستگاههای مسئول قرار گیرد.
وی تاکید کرد که وضعیت دقیق واحدهای صنعتی و کارخانه های فعال و نیمه فعال شهرستان بهارستان برای پیگیری و رفع مشکل ظرف 2 هفته آینده در قالب گزارشی تهیه و ارائه شود.
مقیمی گفت: اقتصاد مقاومتی و توجه به تولید نیازمند همکاری همه دستگاه ها است و برای دستیابی به اهداف اقتصادی باید سرمایه های موجود و واحدهای اقتصادی شناسنامه دار و دلایل تعطیلی و نیمه تعطیلی هریک از واحدها شناسایی شود.
استاندار تهران با تاکید بر لزوم مجوز داشتن هرگونه فعالیت صنفی در شهرستان بهارستان تصریح کرد: واحدهای کشاورزی و گردشگری شهرستان باید شناسایی و وضعیت فعالیت آنها نیز مشخص شود.
مقیمی گفت: حل مشکلات عرضه محصولات تولیدی در بخش مبلمان، کیف و کفش در بهارستان می تواند تاثیر زیادی در اشتغالزایی منطقه داشته باشد و راه اندازی جشنواره های عرضه مبلمان، کیف و کفش و محصولات خانگی در این بخش بسیار موثر است.
براساس این گزارش، فرماندار شهرستان بهارستان نیز دراین جلسه گزارشی از وضعیت شهرستان در بخش های مختلف اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری و همچنین فضاهای آموزشی و درمانی ارائه کرد.
استاندار تهران امروز به شهرستان بهارستان سفر کرد و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای شهرستان، شرکت در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی استان و شهرستان بهارستان(کارگروههای اقتصادی اشتغال سرمایه گذاری و آموزش و پژوهش)،(فرهنگی اجتماعی بانوان و خانواده و سلامت)،(عمرانی زیربنایی شهرسازی و آمایش سرزمین) ، (میراث فرهنگی صنایع دستی توسعه روستایی و عشایر)، دیداری عمومی نیز با مردم این شهرستان داشت.
تهرام 7243**1625
خبرنگار: جواد آل داود - انتشار: محسن فتاحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.