به گزارش خبرنگار ایرنا وی شامگاه یکشنبه در آیین اختتامیه سومین جشنواره رسانه های شهری در محل برج آزادی با بیان اینکه باید درخصوص مفهوم کار در شهر به توافق برسیم اظهارداشت: تا زمانی که این توافق حاصل نشده مشکلات زیادی داریم.
وی افزود: در طول سال های گذشته به مرور پذیرفته ایم که شهر باید یک کارگاه ساختمانی باشد در حالی که کمتر کشوری است که شهرهای بزرگ و پایتخت آن اینقدر دستخوش تغییر باشند.
شهردار تهران با بیان اینکه اصحاب رسانه در این زمینه نقش دارند و می توانند تعریف درستی از کار داشته باشند خاطرنشان کرد: باید به علت این امر بپردازیم و در این همین زمینه از صاحبان قلم دعوت می کنم در این زمینه کار کنند، تأثیرگذاری کارها در شهر را مورد ارزیابی قراردهند و مطمئنم نتیجه بهتری حاصل خواهد شد.
وی همچنین درخصوص نقش رنگ در شهر گفت: این کار با کمترین هزینه سرنوشت شهر را تغییر می دهد.
حناچی از اصحاب رسانه و همه کسانی که نسبت به شهر حساسند قدردانی و تاکید کرد: بسیاری از این قلم ها و قدم ها موجب ایجاد تغییر در شهر می شود.
وی با تشکر از انتخاب محل برگزاری مراسم در برج آزادی اظهارداشت: این سازه نتیجه یک مسابقه معماری و استفاده از ظرفیت خرد جمعی است که نشان می دهد استفاده از خردجمعی سال ها مورد استفاده مردم و تقدیر آنها قرار دارد.
سومین دوره جشنواره رسانه های شهری شامگاه یکشنبه با حضور شهردار، رئیس، برخی اعضای شورای اسلامی شهر تهران و جمعی از مسئولان انجمن صنفی روزنامه نگاران با معرفی برگزیدگان در بخش های مختلف به کار خود پایان داد.

تهرام/9353/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.