به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز سه شنبه در نشست کارگروه استانی تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان دیلم با تحسین از تیزبینی بوشهری ها در جریان اتقاقات چند روز اخیر کشور و همراهی نکردن آنان با هنجارشکنان افزود: بوشهر از جمله استان هایی بود که نه تنها با جریان اخیر همراه نشد بلکه تمام شخصیت ها و جریان های مختلف سیاسی آن نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.
وی بیان کرد: سردمداران مخالف نظام جمهوری اسلامی آشکارا به دنبال ایجاد ناامنی در کشور هستند و قصد دارند با آسیب رسانی به زیرساخت های در کشور ناامنی ایجاد کنند.
گراوند ادامه داد: امنیت ایران اسلامی در منطقه خاورمیانه نعمتی بزرگ است که باید قدردان آن باشیم.
وی گفت: در برخی شهرها گزارش هایی مبنی بر تلاش عده ای برای تیراندازی به سوی مردم دریافت شده است که این افراد هیچ نسبت و سنخیتی با اعتراض های مردمی ندارند.
گراوند ادامه داد: در برخی از استان ها ردپای افرادی که با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عناد هستند بطور واضح مشخص است.
وی یادآور شد: بالاترین اجتماعات مردمی در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 بود که مردم با جریان های فکری متفاوت دیدگاه های خود را بیان کردند.
گراوند افزود: رمز پیروزی و بقا نظام جمهوری اسلامی وحدت و برادری است که همگان باید نسبت به آن اهتمام ویژه داشته باشند.
وی اظهار داشت: در این ارتباط مسئولان با نگاه خدمتگزاری باید از حداکثر ظرفیت خود استفاده و موانع فراروی بخش های مختلف و بویژه اقتصاد را برطرف کنند.
گراوند تاکید کرد: در شرایط کنونی وظیفه همگان است که در تداوم مسیر امید آفرین کشور تلاش کنند و اجازه هیچگونه دخالتی به بیگانگان برای دخالت در امور کشور را ندهند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری* انتشاردهنده:خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.