به گزارش ایرنا، فرمانداردیلم در این آیین گفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت توسط دولت تدبیر وامید سطح خدمات بهداشتی و درمانی ارتقا و عدالت در دسترسی به خدمات جامع سلامت به مردم محقق شده است.
حسن اسماعیلی افزود: کلینیک سیار دندانپزشکی با اعتبار 6 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد و 200 میلیون ریال نیز برای تجهیز آن هزینه شده است.
سرپرست شبکه بهداشت ودرمان دیلم در این آیین گفت: استان بوشهر برای پیشگیری و آموزش و مراقبت های اولیه بهداشت دهان و دندان پیشگام سایر استانهای کشور است.
محمود ذاکری افزود: دراین ارتباط 10 مرکز پیشگیری سلامت دهان و دندان در 10 شهرستان استان احداث و به بهره برداری رسیده و12 کلینیک سیار دندانپزشکی نیز به منظور پوشش اقشار کم درآمد و آسیب پذیر راه اندازی شده است.
وی گفت:جرم گیری، کشیدن دندان، فیشور سیلانت، ترمیم امالگام یک تا سه سطح، ترمیم کامپوزیت یک تا سه سطح از جمله خدماتی است که توسط کلینیک سیار دندانپزشکی ارایه می شود.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان دیلم افزود: کلینیک سیار دندانپزشکی طبق برنامه ریزی های بعمل آمده 2 روز در منطقه سیاهمکان، 2 روز در شهردیلم، یک روز در شهر امام حسن و یک روز در روستای عامری به مردم خدمت رسانی می کند.
وی اظهار کرد: گروه های هدف این برنامه شامل همه کودکان زیر14 سال، زنان باردار و شیرده که کودک زیر یک سال دارند، افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد است.
شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قراردارد.
6164/7215/6043**
خبرنگار: محسن صادقی آزاد** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.