به گزارش ایرنا، هادی صفا زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران درباره انتشار خبرهایی مبنی بر حمایت باشگاه شاهین شهرداری از تیم فوتبال بانوان فولا بوشهر افزود: حضور فعال چند سال اخیر بانوان بوشهر در فوتبال کشور قابل تقدیر و ستایش است و در این ارتباط اعضای هیات مدیره تمایل به حمایت از این تیم را داشتند اما در شرایط کنونی این امر میسر نیست.
وی بیان کرد: با توجه به هزینه بالای تیم بزرگسالان و پنج تیم پایه باشگاه شامل نونهالان، زیر 15، نوجوانان، جوانان و امید هم اکنون باشگاه برای اداره همین تیم ها نیز با کسری بودجه روبرو است.
صفازاده ادامه داد: اکنون هزینه تیم های پایه نیز که در بودجه پیش بینی نشده از بودجه تیم بزرگسالان پرداخت می شود.
وی یادآور شد: با این شرایط هم اکنون امکان تحت پوشش قرار دادن تیم فوتبال لیگ برتری بانوان بوشهر برای باشگاه شاهین شهرداری میسر نیست و امیدواریم در فرصتی دیگر با برنامه ریزی مناسب علاوه بر حمایت در مسیر رشد و توسعه ورزش بانوان گام برداریم.
صفازاده در ارتباط با میلاد شعبانلو گفت: مصوبه قبلی نشست هیات مدیره در باره این بازیکن همچنان به قوت خود باقیست و در این نشست نیز تاکید شد با توجه به نیاز تیم به این بازیکن و طبق قراردادی که در روز 26 تیرماه به امضا رسانده شعبانلو به تیم شاهین شهرداری باز گردد.
وی افزود: در این ارتباط اعتقاد داریم چنانچه این بازیکن اشتباهی نیز مرتکب شده باید به این جوان مستعد فرصتی دوباره برای جبران داده شود.
میلاد شعبانلو پس از بستن قراداد داخلی با تیم شاهین بوشهر، قرارداد خود را در هیات فوتبال با تیم ایرانجوان بوشهر به ثبت رساند که در این ارتباط مقرر شده با نشست نماینده فدراسیون در حضور نمایندگان باشگاه های شاهین و ایرانجوان وضعیت این بازیکن مشخص شود.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.