به گزارش ایرنا، محمد رستمی روز پنجشنبه در آئین تجلیل از فعالان و خادمان حوزه ازدواج استان بوشهر افزود: خانه جوان به عنوان مرکز رشد اجتماعی و توسعه توانمندی‌های جوانان در شهرهای مختلف کشور تشکیل می شود.
وی بیان کرد: همچنین به منظور اجرای طرح‌های مشارکتی در حوزه جوانان، نشان دادن قابلیت و معرفی توانایی‌ها، افزایش کارهای گروهی و تیمی جوانان و تشکیل پایگاه‌های جوان در شهرها در دستور کار قرار گرفته است.
رستمی همچنین با اشاره به احیای دوباره سازمان ملی جوانان زیرنظر رئیس جمهوری گفت: این یکی از اتفاق های مهمی است که می‌ تواند برای مطالبه حقوق و موضوع های گوناگون جوانان کمک شایانی کند.
وی افزایش سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان را از دستاوردهای مهم دولت عنوان کرد و گفت: افزایش مشارکت جوانان در عرصه‌های اجتماعی و اقتصادی یکی از برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان است.
رستمی با اشاره به افزایش تشکیل سازمان‌های مردم نهاد جوانان یادآور شد: در طول دولت یازدهم با برنامه‌ریزی انجام شده شمار سازمان‌های مردم نهاد جوانان از 50 سازمان به 2 هزار نهاد افزایش یافته است.
رستمی با اشاره به تشکیل سازمان ملی سمن‌های جوانان و ضرورت ایفای نقش آنها در عرصه‌های بین‌المللی گفت: این نهاد می‌تواند نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد جوانان را در تمام مجامع ملی و بین‌المللی معرفی و به عنوان مجمع ملی سازمان‌های مردم نهاد جوانان فعالیت خود را آغاز کند.
6047/7212/1772 ** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری ** انتشار: مجید ملازاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.